تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805487516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با جداکردن‌دلسوزان‌نظام از‌هم راه‌به‌جایی نمی‌بریم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: با جداکردن‌دلسوزان‌نظام از‌هم راه‌به‌جایی نمی‌بریم
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس و نماینده مردم شاهرود و میامی، گفت: با جداکردن دلسوزان نظام از هم راه به جایی نمی‌بریم.
کد خبر: ۵۴۹۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳ - 22 November 2015


رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس و نماینده مردم شاهرود و میامی، گفت: با جداکردن دلسوزان نظام از هم راه به جایی نمی‌بریم.

به گزارش ایسنا کاظم جلالی در آیین تودیع و معارفه استانداران پیشین و جدید سمنان اظهار کرد: افراط‌گرایی چه از نوع راست‌گرایانه آن و چه از نوع چپ‌گرایانه آن که از قضا هر دو نوع آن را نیز تجربه کردیم، محکوم است و از طریق آن نمی‌توانیم راه به جایی ببریم.

وی با بیان اینکه امروز دوران بررسی‌ و فهم دقیق مسائل داخلی و بین‌المللی است، افزود: فریاد بدون عمل از پشت تریبون‌ها، کار ساده‌ای است و از طریق آن نمی‌توان افکار عمومی را منحرف کرد.

نماینده مردم شاهرود و میامی، با بیان اینکه الان دوران، دوران عقلانیت و کار کارشناسی است، اضافه کرد: اگر هم‌افزایی نکنیم و از تجربیات همدیگر در مدیریت کشور بهره نگیریم، موفق نخواهیم شد.

وی با بیان اینکه دولت اعتدال توانسته تورم را کنترل کند افزود: با وجود همه تلاش‌هایی که دولت یازدهم داشته کشور همچنان با مشکل رکود مواجه است.

جلالی با اشاره به اینکه نظام اسلامی دشمنان بسیاری دارد، خاطرنشان کرد: حکومت ما یک حکومت دینی است و از آنجا که رسانه‌های معاند برای تخریب چهره جمهوری اسلامی می‌کوشند که ناکارآمدی برخی مسئولان را به پای اسلام بنویسند، هیچ مسئولی نباید بدون توانایی بر یک مسئولیت تکیه بزند.

متهم کردن دیگران از پشت تریبون‌ها کار ساده‌ای است

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه متهم کردن دیگران از پشت تریبون‌ها کار ساده‌ای است،گفت: اگر کسی زیر بار مسئولیت و کار اجرایی رفت و توانست کاری برای مردم و کشور انجام دهد، هنر کرده است وگرنه متهم کردن دیگران از پشت این تریبون‌ها کار زیاد سختی نیست.

نماینده مردم شاهرود، با تقدیر از خدمات محمد وکیلی استاندار پیشین سمنان از وی به عنوان مدیر کارآمد، باتجربه و دلسوز و متدین یاد کرده خاطرنشان کرد: مردم استان سمنان قدردان اخلاص، تدین و زحمات این مدیر لایق و توانمند خواهند بود.

وی از محمدرضا خباز به عنوان یک مدیر ولایی و متدین نام برد و افزود: من سه دوره در مجلس با ایشان همکار بودم و اینک شهادت می‌دهم که انسانی دلسوز، متدین، ولایی و با توان بالا است.

استان سمنان تشنه و شایسته توسعه است

کاظم جلالی از استان سمنان به عنوان استانی همدل یاد کرد و گفت: محور این وحدت و همدلی آیت ا... شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان است .

وی با بیان اینکه استان سمنان همه ظرفیت‌های لازم را برای رشد و توسعه دارد، خاطرنشان کرد: این استان تشنه و شایسته توسعه اس و لذا مدیران استان باید به این مهم توجه جدی داشته باشند.

آب مطالبه جمعی مردم استان سمنان

همچنین خسروی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: اجرایی شدن طرح بزرگ انتقال آب دریای خزر که می‌تواند مشکل کم آبی 13 استان مرکز کشور را رفع کند، اجتناب‌ناپذیر است.

وی با بیان اینکه تامین آب مطالبه جدی مردم این استان است، تصریح کرد: آب مطالبه جمعی همه مردم استان از دولت است.

این عضو کمیسیون عمران،با اشاره به وجود 900 کیلومتر از راه‌های کشور در استان سمنان و سهم تلفات 1.5 نفر در روز در محورهای این استان، خاطرنشان کرد: تکمیل و ادامه بزرگراه حرم تا حرم می‌تواند در کاهش این تلفات تا حد بسیار زیادی موثر باشد.

خسروی، حمایت از تولید وحمایت از عشایر و کشاورزان را از مطالبات مردم از استاندار جدید برشمرد و گفت: استان سمنان سالانه بیش از یک میلیون و 200 هزار تن محصولات کشاورزی تولید می کند که 800 هزار تن آن به مصرف استان می‌رسد و مابقی آن به بازار استان‌های همجوار صادر می شود.

خسروی،با استقبال از انتخاب دکتر خباز به عنوان استاندار جدید سمنان، افزود: تجربه چهار دوره نمایندگی و توانایی‌های ایشان در برنامه‌ریزی و بودجه‌ریزی می‌تواند به رشد و توسعه استان کمک کند.

وی با بیان اینکه سمنان در عین برخورداری از وحدت از تکثر برخوردار است، افزود: استان سمنان که از آن به جزیره لهجه یاد می‌شود، از نظر فرهنگی ، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و... ظرفیت های زیادی دارد.


















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن