تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798251505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لایحه آیین نامه شورای عالی شهرداری تهران بازگشت داده شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در جلسه امروز شورا؛
لایحه آیین نامه شورای عالی شهرداری تهران بازگشت داده شد

جلسه شورای اسلامی شهر تهران


شناسهٔ خبر: 2974789 - یکشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱
جامعه > شهری

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در بررسی لایحه آیین نامه شورای عالی هماهنگی فرهنگی، ورزشی، هنری و اجتماعی شهرداری تهران رای به بازگشت آن به کمیسیون و لحاظ اصلاحات دادند. به گزارش خبرگزاری مهر، در دویست و نهمین جلسه شورا بررسی لایحه «آیین نامه شورای عالی هماهنگی فرهنگی، ورزشی، هنری و اجتماعی شهرداری تهران» در دستور کار قرار گرفت. حجت الاسلام ناصحی در جریان بررسی این لایحه گفت: این شورا موضوع ماده ۱۱۳ برنامه عملیاتی ۵ ساله دوم شهرداری تهران است و لذا ملزم به ایجاد آن هستیم اما در راستای پرهیز از موازی کاری ها و صرفا در جهت هماهنگی امور اجرایی در حوزه ورزشی، هنری، فرهنگی و اجتماعی این شورا ایجاد خواهد شد. در ادامه مجتبی شاکری گفت: اساس و استخوان بندی این شورا نشست بالای سر شورای شهر است. سیاستگذاری و راهبری کار شورای عالی نیست.

وی ادامه داد : به نظرم یک شورای هماهنگی کفایت می کرد چرا که شورای عالی نمی تواند تصمیم گیرنده باشد.

علی صابری نیز گفت: ما باید مقید به برنامه هایی که خود تصویب کردیم باشیم. این شورا برای اثر بخشی در فعالیت های مزبور ایجاد خواهد شد و اگر می خواهیم فعالیت هخای فرهنگی و هنری را هماهنگ کنیم نیاز به این شورا داریم.

علیرضا دبیر در ادامه جلسه اشاره داشت: این وظایف از اختیارات معاونت اجتماعی شهرداری است چرا می خواهیم مدام ستاد ایجاد کنیم. هماهنگی ایجاد کردن جز وظایف معاونت های شهرداری است.

محمد مهدی تندگویان گفت: در حال حاضر چندین سازمان هستند که کار فرهنگی می کنند ولی هماهنگی بین کار آنان وجود ندارد از اینرو موافق ایجاد این شورا هستم. من پیشنهاد می کنم رییس سازمان ورزش شهرداری نیز در این شورا حضور داشته باشد. غلامرضا انصاری نیز اظهار داشت: اگر بخواهیم منصفانه ارزیابی کنیم باید گفت وجود شوراهای عالی جز مداخله در سیاستگذاری ها هیچ عایدی نداشته است. با تشکیل این شوراها از اختیارات معاونت های شهرداری کاسته و راه گریز برای آنان باز می شود.

حجت الاسلام ناصحی مجددا اظهار داشت: ما در راستای ملاحظاتی که در نظر گرفتیم سیاستگذاری را از وظایف این شورا حذف کردیم اما باید در نظر داشت این شورا باید آنقدر قدرت داشته باشد که توانایی هماهنگی بین ادارات و دارای اثر بخشی باشد.

در ادامه جلسه حجت الاسلام امرودی معاون شهردار تهران گفت : در نظر داشته باشید که در برنامه ۵ ساله دوم شهرداری تهران احکام اجتماعی و فرهنگی ۲۷۰ حکم است در حالی برای مقوله ای مانند حمل و نقل ۱۳۰ حکم وجود دارد. از این رو باید گستردگی این حوزه در نظر گرفته شود. وی ادامه داد: شورا تنها برای هماهنگی است نه قانونگذاری.

اسماعیل دوستی گفت: به استناد ماده ۱۱۳ برنامه ۵ ساله این شورا باید شکل گیرد ولی نباید قدرت تصمیم گیری داشته باشد چرا که دخالت در اجرا خواهد بود و ورود به وظایف شورا تلقی می شود. محسن سرخو نیز گفت: اگر قرار بر هماهنگی باشد این یک هماهنگی داخلی است و خود شهردار می تواند آن را انجام دهد نیازی به این شورا نیست.

مهدی چمران نیز گفت: این موضوع در برنامه گنجانده شده و اگر خواهان عدم اجرایی شدن آن هستیم باید رای به حذفش بدهیم. اما اگر می خواهیم اجرایی شود باید بازگشت داده شود و با درج اصلاحاتی مطرح شود.

در نهایت و بنا به پیشنهاد چمران و سرخو مقرر شد این لایحه به کمیسیون بازگشت داده شود و با درج اصلاحاتی از قبیل حذف نام عالی، حذف شورایی که ذیل این لایحه آمده و تبدیل به یک شورا و وظیفه اش تنها هماهنگی باشد.

این پیشنهاد مورد موافقت اعضای شورا قرار گرفت و این لایحه به کمیسیون فرهنگی و اجتماعی بازگشت داده شد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن