تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812876650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سالانه ۲.۵ ميليارد ليتر نفت کوره از منطقه هرمزگان بانکرينگ مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ آذر ۱۳۹۴ (۱۶:۲۸ب.ظ)
سالانه ۲.۵ ميليارد ليتر نفت کوره از منطقه هرمزگان بانکرينگ مي‌شود موج - سالانه به طور ميانگين ۲.۵ ميليارد ليتر نفت کوره از منطقه هرمزگان به صورت بانکرينگ (سوخت رساني به کشتي‌ها) فروخته مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، معاون بازرگاني شرکت پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه هرمزگان به خبرنگار شانا گفت: سوخت رساني به کشتي‌ها (بانکرينگ) در کنار ديگر مأموريت‌هاي تعريف شده (تأمين و توزيع فرآورده‌هاي نفتي منطقه هرمزگان) مسووليتي ديگر براي اين منطقه است.
ابراهيم پوريزداني تصريح کرد: به طور ميانگين در هر ماه ۲۰۰ ميليون ليتر نفت کوره بانکر مي‌شود.
وي همچنين گفت: نفت گاز بانکر شده از اين منطقه در ۶ ماه نخست امسال نيز ۱۳ ميليون و ۲۰۰ هزار ليتر بوده است.
يزداني با بيان اينکه منطقه هرمزگان، ساحلي و اساس فعاليت در آن صيادي و حمل بار روي آب است، تصريح کرد: در اين منطقه، چهار هزار و ۲۹۱ شناور صيادي و يک هزار و ۷۸۴ شناور باري فعاليت مي‌کنند که تأمين سوخت آن‌ها يکي ديگر از وظايف شرکت پخش منطقه هرمزگان است.
به گفته وي ميانگين مصرف سالانه شناورهاي صيادي در منطقه هرمزگان ۶۲ ميليون و ۹۷۰ هزار ليتر و ميانگين مصرف سالانه شناورهاي باري نيز ۶۱۰ ميليون و ۳۹۰ هزار ليتر برآورد شده است.
معاون بازرگاني شرکت پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه هرمزگان سوخت رساني را به شناورهاي مسافربر در اين منطقه فعاليت ديگر اين منطقه خواند و گفت: در منطقه هرمزگان ۱۵۶ شناور مسافربر فعاليت مي‌کنند که عمده آن‌ها در جزاير کيش و قشم، جابجايي مسافر را انجام مي‌دهند.
شرکت پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه هرمزگان به عنوان يکي از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران، با تقسيم‌بندي به ۹ ناحيه مرکزي، لنگه، ميناب، جاسک، قشم، همچنين کيش، ابوموسي، لاوان و سيري، تأمين سوخت هفت جزيره (قشم، کيش، ابوموسي، لاوان، همچنين سيري، تنب بزرگ و تنب کوچک) را با شناور انجام مي‌دهد.
اين منطقه همچنين تأمين‌کننده سوخت بخش عمده‌اي از استان‌هاي کشور از طريق خطوط لوله، نفت‌کش جاده پيما و مخزن دار است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن