تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815223747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با نابودی گروه های تکفیری در سوریه، پیاده نظام عربستان از بین می رود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: جعفر قنادباشی در گفت و گو با پانا: با نابودی گروه های تکفیری در سوریه، پیاده نظام عربستان از بین می رود کارشناس مسائل منطقه ای گفت: جنگ سوریه از یک دیدگاه جنگ جهانی سوم است که همه قدرت ها در آن، بایکدگر در حال نبرد هستند.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱ آذر ساعت 12:15

خبرگزاری پانا+سوریه+قنادباشی

جعفر قنادباشی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی پانا با بیان این مطلب افزود: گفته می شود جنگ سوریه جنگ وکالتی است و قدرت های جهانی و منطقه ای در سوریه با هم می جنگند.
وی افزود: البته الان هم گفته می شود که خود این قدرت ها وارد سوریه می شوند و به جای موکلانشان مستقیما می جنگند که ورود روسیه به نبرد را شاهدی بر این مدعا می دانند.
این کارشناس مسائل منطقه ای در عین حال تصریح کرد: می توان جنگ سوریه را به نوعی جنگ جهانی سوم نامید، زیرا همه قدرت ها و حتی به نوعی چینی ها هم به این جنگ ورود کرده و در حال نبرد هستند.
قنادباشی گفت: ورود روسیه معادلات را در سوریه عوض کرده است. پیش از ورود روسیه، دمشق در خطر سقوط قرار گرفته بود و حتی آب پایتخت را تروریست های داعش قطع کرده و شهر را گلوله باران می کردند.
وی افزود: روسیه نگاه ایران را پذیرفت و وارد سوریه شد و در موقعیت کنونی باید گفت؛ منافع ما، سوریه و روسیه در یک راستا قرار گرفته است. روسیه برای حفاظت از بندر طرطوس در سوریه وارد جنگ شد و توانست از هوا تروریست ها را نابود کند.
قنادباشی گفت: در حال حاضر در وین هم مذاکرات و چانه زنی ها بر سر رفتن یا ماندن بشار اسد است و بشار اسد هم در مسکو گفته بود که حتی اگر قرار شود من هم از قدرت کنار بروم، باید ابتدا گروه های تکفیری از بین بروند.
این کارشناس منطقه ای گفت: اگر گروه های تکفیری از میان بروند پیاده نظام عربستان در سوریه از بین رفته است و این کشور دیگر نمی تواند منویات خود را در شامات پیگیری کند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن