تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820979228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمایی پزشکیان از شگرد تندروها


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: رونمایی پزشکیان از شگرد تندروها
کشور برای همه است و هر کسی می‌تواند نقش و سهم خود را در این روند داشته باشد. هر حرکتی که باعث شود این حرکت ضعیف یا کند شود، نادرست است.
به گزارش نامه نیوز،  مسعود پزشکیان  با تاکید بر لزوم برخورد قانونی با جریان‌های تندرو، متذکر شد: باید در چارچوب قانون افراد متخلف برخورد شود٬ اما به دلیل حضور کانون‌های قدرت که بعضی اوقات از این جریان‌ها پشتیبانی می‌کنند، برخورد با آنها سخت می‌شود و به سادگی نمی‌توان با آنها برخورد کرد.
 
وی با بیان اینکه کشور ما متشکل از همه مردم و همه سلیقه‌هاست و تنها شامل یک گروه خاص که افراطیون دور خود جمع کرده‌اند نیست، گفت: کشور برای همه است و هر کسی می‌تواند نقش و سهم خود را در این روند داشته باشد. هر حرکتی که باعث شود این حرکت ضعیف یا کند شود، نادرست است.
 
پزشکیان با اشاره به سوء‌استفاده برخی از افراد و گروه‌ها از واژه نفوذ٬ عنوان کرد: شگرد تندورها این است که دیگران را به هر ترفندی حذف کنند؛ یک‌بار عده‌ای را با برچسب ۸۸ ٬ برخی را به نام نفوذ و عده‌ای را نیز به اسم ضد ولایت بودن حذف می‌کنند و در نهایت می‌خواهند با این کار حلقه دور نظام را تنگ‌تر و شکننده‌تر کنند.
 




منبع: ایلنا


۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن