تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819753234




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجتمع هاي آب درماني استان اردبيل استانداردسازي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ آبان ۱۳۹۴ (۱۶:۳۹ب.ظ)
مجتمع هاي آب درماني استان اردبيل استانداردسازي مي‌شود موج - معاون گردشگري اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي استان اردبيل از استانداردسازي مجتمع‌هاي آبدرماني استان به منظور آزادسازي نرخ آب‌هاي درماني خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، قادر تقي زاده با بيان اين مطلب گفت: براساس مصوبه کارگروه تخصصي ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در مورد آزادسازي و شناورسازي نرخ مجتمع‌هاي آبدرماني در استان اردبيل به منظور افزايش ميزان سرمايه گذاري، رقابت، کيفيت خدمات و سطح بهداشت و استفاده مراکز مذکور از متخصصان امر در حوزه آب‌هاي درماني، هماهنگي‌هاي لازم با اداره کل استاندارد جهت استانداردسازي و درجه بندي مجتمع‌هاي آبدرماني در استان اردبيل انجام گرفته است.
وي اضافه کرد: مقرر شده است تمامي قوانين، دستورالعمل‌ها، آئين نامه‌ها و ضوابط و شيوه نامه‌هاي مرتبط در امورد استانداردسازي مجتمع‌هاي آبدرماني و آب‌هاي گرم سنتي از سوي شرکت آب منطقه اي، دانشگاه علوم پزشکي، اداره کل راه و شهرسازي، محيط زيست و ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان به اداره کل استاندارد ارسال شود.
تقي زاده با اشاره به اينکه اداره کل استاندارد نيز قرار است جلسه اي در مورد پيش نويس تهيه شده در رابطه با استانداردسازي مجتمع‌هاي آبدرماني برگزار کند، افزود: پس از اخذ نظرات و انتقادات مرتبط و بررسي و تأئيد پيش نويس مربوطه از سوي اداره کل استاندارد، پيگيري‌هاي لازم جهت تصويب طرح تهيه شده در مورد استانداردسازي مجتمع‌هاي آب درماني از سوي کميته مربوطه در سازمان ملي استاندارد به عمل خواهد آمد.
به گفته اين مقام مسئول؛ به منظور انجام مطالعات استانداردسازي و درجه بندي مجتمع‌هاي آبدرماني و آب‌هاي گرم سنتي مقرر شده در صورت درخواست اداره کل استاندارد، موضوع تخصيص اعتبار براي مطالعه طرح استانداردسازي و درجه بندي مجتمع‌هاي آبدرماني و آب‌هاي گرم سنتي از سوي شرکت آب منطقه اي اردبيل تأمين شود.
وي در پايان يادآور شد: پس از استانداردسازي مراکز مذکور و درجه بندي آن‌ها، نرخ گذاري مجتمع‌هاي آبدرماني از سوي انجمن صنفي انجام و پس از تأئيد آن در کميته مربوطه و سپس درج خدمات ارائه شده از سوي بهره برداران در مقابل مجتمع‌هاي آبدرماني، مي‌توان نسبت به آزادسازي و شناورسازي نرخ مراکز مذکور اقدام کرد.
معاون گردشگري استان با اشاره به وجود 110 چشمه آب گرم و سرد در استان اردبيل و 75 چشمه آب گرم و 12 مجتمع مدرن آب درماني گفت: به جهت تعدد مراکز آب درماني، براي نخستين بار استانداردسازي مجتمع‌هاي آب درماني از سوي اداره کل استاندارد تهيه شده و در صورت تصويب در سازمان ملي استاندارد براي کل کشور ابلاغ خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن