تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806765611




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملاک موفقيت، پيروي از اصل ولايت فقيه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ آبان ۱۳۹۴ (۱۴:۳۳ب.ظ)
نماينده تهران درمجلس: ملاک موفقيت، پيروي از اصل ولايت فقيه است موج - قم- نماينده تهران درمجلس شوراي اسلامي با تأکيد بر اينکه ملاک موفقيت، پيروي از اصل ولايت فقيه است، گفت: هر کس در نظام اسلامي براي رسيدن به موفقيت از اين اصل پيروي نکند، علاوه بر خود، ديگران را هم گرفتار مي کند
به گزارش خبرگزاري موج از قم، نماينده تهران درمجلس شوراي اسلامي در جمع دانشجويان بسيجي در سالن امام (ره) پرديس فارابي قم با بيان اينکه «در امورات اساسي نبايد جناحي و گروهي فکر کنيم، چرا که اين خطا است» گفت: در بحث برجام، برجامي معتبر است که نامه رهبر معظم انقلاب تکميل کننده آن است.
وي با بيان اينکه نامه رهبري اشکال هاي ذاتي برجام را به حداقل حدي که قابل تحمل باشد و به اصل انقلاب آسيب نزند، تقليل مي دهد، تصريح کرد: خواهش ما از دولت و مجلس اين است، که دست به دست بدهند تا با رفع مشکلات برجام از آسيب وارد شدن به کشور جلوگيري کنند.
عليرضا زاکاني همچنين با بيان اينکه آمريکايي ها زير بار همين برجام هم نخواهند رفت، گفت: در حالي که عده اي در داخل کشور دل خود را به برجام خوش کرده اند، آمريکا به دنبال آن است که از فردا براي حقوق بشر و مسايل منطقه بهانه بياورد.
وي با بيان اينکه «در قضيه برجام آن عنصري که در دولت اين موضوع را دنبال مي کرد، عنصر متأخر بود اما آن عنصري که در مجلس اين موضوع را دنبال مي کرد، عنصر واقع گراي صرف بود» تصريح کرد: اين دو عنصر به يکديگر سرويس مي دهند و با هم مشارکت و همکاري و قرابت و نزديکي دارند و با هم کار مشترک تعريف مي کنند.
نماينده مردم تهران در مجلس با بيان اينکه «هر چقدر تلاش شد تا موافقان برجام را متوجه اشتباهشان کنيم، آنها زير بار نرفتند و کار خودشان را انجام دادند» تصريح کرد: به نظر من بايد بعد از نامه رهبر معظم انقلاب، رييس جمهوري بيدار شده باشند.
وي با بيان اينکه پس از نامه رهبر معظم انقلاب اسلامي معلوم شد يک عده در مجلس بي دقتي کردند، گفت: بدون شک اگر دقت لازم صورت مي گرفت، بهتر مي شد عمل کرد.
زاکاني با بيان اينکه برجام داراي نقاط خوب و بد است، افزود: اگر به آن 10 ويژگي شوراي عالي امنيت ملي و 9 بند مصوب مجلس شوراي اسلامي و به خصوص 9 بندي که در بخش سوم نامه رهبري آمده، توجه شود، بدي هاي آن تقليل پيدا مي کند و منافع آن بيشتر مي شود.
وي خاطرنشان کرد: طبق گفته دوستان ما در دولت، اين کارها انجام شده اما طبق بررسي هاي ما اين طور نيست؛ لذا اگر دقت صورت نگيرد، کشور آسيب هاي جدي مي بيند.
نماينده مردم تهران در مجلس در بخش ديگري از سخنان خود با تأکيد بر اينکه ملاک موفقيت، پيروي از اصل ولايت فقيه است، تصريح کرد: هر کس در نظام اسلامي براي رسيدن به موفقيت از اين اصل پيروي نکند، علاوه بر خود، ديگران را هم گرفتار مي کند.
وي با بيان اينکه آرمان گراي واقع بين در بيان رهبر معظم انقلاب به معناي جذب حداکثري و دفع حداقلي است، تصريح کرد: نبايد ما در افراد و گروه ها متوقف شويم بلکه بايد برويم، آن لايه اي که مطلوب ولي فقيه است را تقويت کنيم.
زاكاني با ضروري خواندن همراهي با دولت در راستاي خدمت به مردم، تصريح کرد: اگر به هر دليلي چوب لاي چرخ دولت گذاشته شود، تا به مردم خدمت نکند به کشور خيانت شده است.
وي افزود: ما هر اقدامي که منجر به آسيب رساني به دولت براي جذب رأي گروه هاي رقيب دولت شود، را قبول نداريم؛ چراکه با مباني اصولگرايي در تضاد است.
نماينده مردم تهران در مجلس تصريح کرد: در مقابل، اگر هر بخش از اصولگرايي بخواهد با دولت وحدت سياسي کند، به معناي اينکه ليست مشترکي در انتخابات بدهد نيز براي ما قابل پذيرش نيست؛ زيرا يک رفتار غير اصولگرايانه است.
زاكاني در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينکه در زمان حاضر نظام اسلامي قابل مقايسه با 37 سال گذشته خود نيست، گفت: نظام اسلامي هم اکنون در جهان در اوج قدرت قرار دارد؛ به نحوي که حتي کشوري مانند روسيه هم منافع خود را درچارچوب منافع انقلاب اسلامي تعريف مي کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن