تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806777901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فال امروز شنبه سی ام آبان ماه سال 1394


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
فال روزانه فال امروز طالع روزانه فال امروز شنبه سی ام آبان ماه سال 1394

طالع ماه تولد؛
فال امروز شنبه سی ام آبان ماه سال 1394




سرویس کشکول جام نیـوز:  



امروز ممکن است خودتان را به خاطر چیزی ناراحت کنید که اصلا مهم نیست. از آن جایی که عصبانی هستید، بهتر است به پیامد حرف هایی که می زنید خوب فکر کنید. بدانید که در حال حاضر اعمال شما گویاتر از کلماتی است که به کار می برید. شاید برای تان سخت باشد که واکنش های سریع تان را کنترل کنید، اما به امتحان کردن اش می ارزد. خلاصه این که ناراحتی کردن به خاطر چیزهای غلط فقط وقت تلف کردن است.
 



شاید امروز نتوانید کارتان را با یک سرعت مداوم انجام دهید، اما بدانید که همه ی این تلاش های شما پاداش داده خواهد شد. ممکن است در برابر نصیحت یکی از نزدیکان تان مقاومت کنید، چون می خواهید در سریع ترین زمان ممکن وظایف تان را انجام دهید، حتی شاید مجبور باشید بعضی از کارها را که درست انجام نداده اید دوباره سر و سامان دهید. به جای این که روی چیزهای غلط پافشاری کنید، به نفع تان است که انعطاف پذیری نشان دهید و به دلایلی که بقیه می آورند توجه کنید، همین تغییر کافی است تا همه چیز خوب شود.
 



امروز ممکن است کلمات تان آنقدر تیز و برنده باشد که طرف مقابل را آزار دهد. حتی یک گفتگوی ساده هم می تواند به یک جر و بحث حسابی تبدیک شود، مگر این که سعی کنید واکنش هایی را که نشان می دهید کنترل کنید. اگر موضوعی که روی آن اختلاف نظر دارید چندان هم ضروری و مهم نیست، بهتر است با خوش رویی از کنارش رد شوید. اگر وارد دعوا شدید باید خوب موقعیت را بشناسید و در زمان مناسب پای تان را از بحث بیرون بکشید.




تقریبا غیر ممکن است که بتوانید که عادت های روزمره ی تان را یک باره تغییر دهید، اما خودتان می دانید که چنین تغییری چه قدر می تواند روی شیوه ی زندگی تان تاثیر مثبت بگذارد. متاسفانه، همیشه دانستن حقیقت کافی نیست، چون رفتارتان که به خودی خود مطابق افکارتان پیش نمی رود. همین که فقط فکر و نیتی در سر داشته باشید کافی نیست، باید از آن چه در سر دارید با هوشمندی استفاده کنید.
 



احساس می کنید که ماموریت مهمی به دوش دارید و هیچ چیزی نمی تواند مانع راه تان شود. اما متاسفانه تردیدهای درونی شما خودش می تواند به بزرگ ترین مانع در مسیر موفقیت تان تبدیل شود. باید برای دانستن حقیت بیشتر کنکاش کنید، اما یادتان باشد که توانایی ها و مهارت های تان را زیر سوال نبرید. درست است که نمی توانید همه ی ترس های تان را فوری از بین ببرید، اما این هم که نمی شود بی حرکت بنشینید و بگذارید سرنوشت برای شما تصمیم بگیرد.
 



با این که به شدت تلاش دارید طبق نقشه های از پیش تعیین شده حرکت کنید، اما بدانید که امروز ممکن است موانعی جلوی راه تان سبز شود که هر به ترتیب نقشه های تان را به هم بریزد. اگر انعطاف پذیر نباشید ممکن است از نگرانی تلف شوید، حتی شاید تا جایی پیش بروید که به عشق تان حرف های نامربوط بزنید، بدون این که از پیامد رفتارهای این چنینی باخبر باشید. چه بخواهید چه نخواهید اکنون به نفع تان است که موافق جریان شنا کنید و مقاومت نشان ندهید.
 



امروز باید یک تصمیم مهم بگیرید، می دانید که این تصمیم شما زندگی دیگران را هم تحت الشعاع قرار می دهد و به همین خاطر می خواهید تا جایی که امکان دارد عادلانه پیش بروید. شاید با کسی مواجه شوید که بخواهد شما را به کاری که دل اش می خواهد وادار کند و باعث افزایش فشارها شود. ترجیح می دهید که نارضایتی خود را با آرامش اعلام کنید. اگر می خواهید همه چیز برای آخرین بار روشن شود باید برای اثبات موضع تان مقابله کنید.
 



به احساسات تان اطمینان ندارید و به خاطر همین دچار تنش شده اید. معمولا دچار چنین سردرگمی هایی نمی شوید و حتی گاهی نظرات تان با دیگران خیلی متفاوت است. اما امروز به خاطر ترس است که نمی توانید تصمیم بگیرید. نباید وقت تان را تلف کنید، بهتر است همین الآن دست به کار شوید. برای این که زودتر به نتیجه برسید باید هر چه سریع تر با ترس های تان مواجه شوید.



ممکن است برنامه هایی که ترتیب داده اید تحت تاثیر افکار و نظریه های غلط شکل گرفته باشند، اما متاسفانه خودتان فکر می کنید که دارید در جاده ی موفقیت پیش می روید. برای این که در مقابل استدلال های غلط بایستید باید به احساسات تان رجوع کنید. درگیر جزییات نشوید، بررسی های تکمیلی را بگذارید برای یک روز دیگر. اکنون فقط باید در تصورات در جستجوی حقیقت باشید و سعی کنید اطلاعات دریافتی تان را توجیه کنید.
 



امروز نقش مهمی در یک گفتگوی جمعی دارید، اما بهتر است بهایی را که باید برای پیروزی در بحث بپردازید حساب و  کتاب نکنید، چون در نهایت این خود شما هستید که با ارزش بودن یا نبودن آن را تعیین خواهید کرد. دعوا درست نکنید و از آشفتگی بپرهیزید. به ندای قلب تان گوش کنید که شما را به مهربانی دعوت می کند و از شما می خواهد که جنگ و دعوا را کنار بگذارید.
 



امروز احساس نا امنی می کنید و به نظرتان موفقیت کاری شما دچار تزلزل شده است، اما باید این ترس ها را با تمرین های معنوی از خودتان دور کنید. برای مقابله با ناراحتی های امروز بهترین راهکار مناجات کردن است، حتی برای این که بیشتر در خودتان حل شوید می توانید سراغ مدیتیشین یا فعالیت های هنری هم بروید. فقط کافی است از بند روزمرگی رها شوید، آن وقت دیگر مهم نیست که کدام یک از این ابزارها را انتخاب می کنید.
 



انگار همه ی کارها دارد از آن چه باید بیشتر طول می کشد. مثل این می ماند که ورود شما به مرحله ی هیجان انگیز بعدی با مانع روبرو شده است. هر چه بیشتر سعی می کنید این موانع را از میان بردارید، برعکس آن ها بزرگ تر می شوند. لازم است استراحت کنید و اولویت های تان را دوباره زیر نظر بگیرید. شاید بهتر باشد از نو برنامه ریزی کنید تا مسیر موفقیت تان هموارتر شود.  
سیمرغ  






   




۳۰/۰۸/۱۳۹۴ - ۰۷:۵۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن