تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820347460




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس سازمان اموزش و پرورش گلستان بر ضرورت اسيب شناسي شكست‌ها تاكيدكرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس سازمان اموزش و پرورش گلستان بر ضرورت اسيب شناسي شكست‌ها تاكيدكرد
رييس سازمان اموزش و پرورش استان گلستان بر ضرورت آسيب شناسي شكست ها و مشكلات اشاره كرد و گفت: از شكست‌ها و موانع نبايد هراسيد بلكه با صلابت و با توكل بر خداوند در رسيدن به اهداف تعليم و تربيت كوشا بود.

به گزارش خبرنگار ايرنا، "محمدرضا نوروزي" روز پنجشنبه در جلسه شوراي معاونين اموزش و پرورش استان گلستان در كلاله، بر ضرورت نظارت مستمر بر واحدهاي اموزشي اشاره كرد و گفت: نيروهاي اموزشي در تعميق ارزشهاي ديني نقش موثري دارند.

رييس سازمان اموزش و پرورش گلستان گفت: در مدرسه‌اي كه نواوري و خلاقيت نباشد پويايي شكل نمي‌گيرد.

وي در ادامه از اجراي طرح هيئت امنايي اداره كردن مدارس در استان گلستان خبر داد و گفت: همه مناطق اموزش و پرورش استان موظف هستند در جهت فراگير كردن اين طرح تلاش نمايند.

نوروزي همچنين از بررسي طرح بهره‌گيري از نيروهاي بازنشسته خبر داد و گفت: با اجراي اين طرح از نيروهاي بازنشسته اموزش و پرورش در جهت جبران كمبود نيروي انساني در مناطق روستايي بهره گرفته خواهد شد.

وي به برنامه‌هاي سازمان در تابستان سال جاري اشاره كرد و گفت: برنامه ريزي اردويي براي دانش اموزان و فرهنگيان با در اختيار قرار دادن وسيله اياب و ذهاب همچنين اجراي طرح‌هاي بهسازي و زيباسازي مدارس و فعاليت‌هاي فرهنگي و هنري در دستور كار مديران اموزش و پرورش مناطق مختلف گلستان قرار دارد.

مدير كل توسعه، تجهيز و نوسازي مدارس استان گلستان نيز گفت: از ‪۱۵‬ پروژه اموزشي در دست اقدام در كلاله تاكنون چهارپروژه به بهره‌برداري رسيد و سه پروژه ديگر نيز تا مهرماه سال جاري اماده بهره‌برداري مي‌شود.

"قربانعلي شيرزاد" افزود: عمليات اجرايي احداث دو مجتمع اموزشي شبانه روزي ديگر در اين شهرستان به علت عدم اختصاص اعتبار متوقف است.

مدير اموزش و پرورش شهرستان كلاله نيز در اين جلسه گفت: يك هزار و ‪۷۱۱‬ نيروي فرهنگي در ‪ ۲۱۷‬واحد اموزشي و مجموعه مديريت اموزش و پرورش كلاله فعاليت دارند.

"حسين مرسولي " افزود: در سال تحصيلي جاري در مقايسه با سال تحصيلي گذشته از تعداد كل دانش اموزان اين منطقه يك هزار و ‪ ۳۵۰‬نفر كاهش يافته است.

وي تعداد واحدهاي اموزشي حذف شده در بخش مركزي كلاله را ‪ ۱۱‬مدرسه اعلام كرد، و گفت: در اين طرح ‪۱۰‬مدرسه ابتدايي و يك مدرسه متوسطه حذف شده است.

به گفته وي، امسال نيز بر اساس قانون كاهش ‪ ۱۵‬درصدي حق التدريس ، بودجه ‪ ۵۳‬كلاس درس در قالب چهار مدرسه تعطيل خواهد شد.

شهرستان ‪ ۱۵۴‬هزارنفري كلاله در شرق استان گلستان قرار دارد.ك/‪۲‬ ‪/۶۲۲/۷۴۷۸/۵۰۶‬
 پنجشنبه 9 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 200]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن