تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820348320




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سفارت ايران در اندونزي:گزارش آژانس بار ديگر عدم انحراف در برنامه هسته اي ايران را تاييد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سفارت ايران در اندونزي:گزارش آژانس بار ديگر عدم انحراف در برنامه هسته اي ايران را تاييد كرد
سفارت ايران در جاكارتا با اشاره به توافق آژانس با تهران براي عادي شدن نظارت آژانس پس از پاسخگويي به سئوالات باقيمانده اتهامات مطرح شده بويژه در ارتباط با مطالعات ادعايي را بي پايه و اساس دانست.

به گزارش خبرگزاري مهر، سفارت جمهوري اسلامي ايران در جاكارتا در پاسخ به گزارش "محمد البرادعي" مديركل آژانس بين المللي انرژي اتمي بيانيه اي به زبان هاي انگليسي و ملايو صادر كرد.

در اين بيانيه با برشمردن سوابق همكاريهاي جمهوري اسلامي ايران با آژانس به لحاظ حل وفصل شش موضوع اساسي باقيمانده و گزارش اخير البرادعي شامل 14مورد بازديد سرزده از تاسيسات اتمي ايران از مارس 2007 تاكنون و زير نظر بودن كليه فعاليت هاي اتمي كشورمان توسط آژانس و قادر بودن آژانس بر تائيد عدم انحراف برنامه هسته اي كشورمان و ديگر موارد اشاره شده است.

در اين بيانيه همچنين با اشاره به توافق آژانس با كشورمان مبني بر عادي شدن نظارت آژانس پس از پاسخگويي به شش سئوال باقيمانده، تاكيد گرديده كه اتهامات مطرح شده بويژه در ارتباط با مطالعات ادعايي بي پايه و اساس هستند.

در پايان اين بيانيه، تاكيد شده كه روند نظارت آژانس بر فعاليت هاي هسته اي ايران بايد از اين پس به روال عادي درآمده و ضمن پرهيز از سياسي كردن آن، تنها مرجع قانوني بررسي كننده موضوع هسته اي ايران، آژانس خواهد بود.

قابل ذكر است كه با تلاش سفارت جمهوري اسلامي ايران در جاكارتا، بيانيه مذكور در سايت خبرگزاري رسمي اندونزي (آنتارا) منتشر شد.
 پنجشنبه 9 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن