تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819905566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سفير ايران در اندونزي:غرب بدنبال كارشكني در روند پيشرفت ايران است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سفير ايران در اندونزي:غرب بدنبال كارشكني در روند پيشرفت ايران است
در ديدار رئيس خبرگزاري آنتارا با سفير كشورمان در اندونزي آخرين تحولات برنامه هسته اي ايران و اقدامات به عمل آمده براي حل مشكلات فيمابين تهران و غرب از جمله همكاري كامل با آژانس مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاري مهر، احمد مخلص يوسف در ملاقات با سفير كشورمان در اندونزي، مواضع جمهوري اسلامي ايران را ستود.

رئيس خبرگزاري آنتارا (خبرگزاري رسمي اندونزي) در اين ملاقات ابتكارعمل ايران در جهت حل مشكلات و مسائل فيمابين با غرب را مورد تقدير قرار داد.

"سفير جمهوري اسلامي ايران در اندونزي"

بهروز كمالوندي سفير كشورمان نيز در خصوص آخرين تحولات برنامه هسته اي ايران و اقدامات بعمل آمده براي حل مشكلات فيمابين كشورمان و غرب از جمله همكاري كامل با آژانس در چارچوب مداليته و عدم صداقت غرب و آمريكا در برخورد با ايران توضيحاتي ارائه داد.

وي گفت: ايران بخوبي مي داند كه مشكل اصلي آنها برنامه هسته اي ما نيست، بلكه هدف آنها كارشكني در مقابل تمامي پيشرفت هاي ايران است.

كمالوندي خاطرنشان كرد: اكنون نيز غرب در يك موضع خصمانه و با تبليغات دروغ، موضوع مطالعات موردي در برنامه هسته اي ايران را بزرگ نمايي مي كند.

كمالوندي با اشاره به اينكه بيشتر آژانس هاي خبري بزرگ دنيا در دست قدرتهاي غربي و صهيونيستي است، از رئيس خبرگزاري آنتارا خواست علاوه بر انتشار اخبار و واقعيت هاي جهان اسلام، مطالب بر حق ايران، عراق و فلسطين را وسيع تر منعكس كند.

در همين حال، رئيس خبرگزاري آنتارا ضمن تائيد اين مطالب اظهار داشت: اين خبرگزاري آماده است تا اخبار و گزارشات منتشره ازسوي ايران را پوشش دهد.

مخلص يوسف در ادامه با اشاره به تحولات فكري ايجاد شده و توجه به اسلام در جهان بويژه در آمريكا و كشورهاي غربي گفت: اين گرايشات از دهه 1980 و همزمان با پيروزي انقلاب اسلامي اوج گرفته است.

كمالوندي نيز در توضيح اين تحول اظهار داشت: غرب در پي سقوط نظام دوقطبي، با رشد روزافزون اسلام خواهي در بين شهروندان خود مواجه شد و با تصور اينكه اين موج جديد توسط مهاجرين مسلمان ايجاد شده، ابتدا در يك حركت انفعالي ضمن برخورد با مهاجرين مسلمان با سخت گيري و وضع مقررات سختگيرانه، روند مهاجرت را با مشكلات مواجه كرد.

وي خاطرنشان كرد: غربي ها در راستاي همان تلاشها و براي مخدوش و خشونت آميز جلوه دادن اسلام، با توليدات فرهنگي از قبيل كاريكاتورهاي توهين آميز و ساخت فيلم و جعل خبر برخورد با جهان اسلام را در دستور كار خود قرار داده اند.
 پنجشنبه 9 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 236]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن