تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819951404




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازی مجتمع های کشاورزی وزنجیره تولیدراه پیش گیری ازخردشدن اراضی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس سازمان جهادکشاورزی دربازدیدازگلخانه تمام اتوماتیک ارس تاکیدکرد: راه اندازی مجتمع های کشاورزی وزنجیره تولیدراه پیش گیری ازخردشدن اراضی رئیس سازمان جهاد جهادکشاورزی استان از اولین گلخانه تمام اتوماتیک 50هکتاری درمنطقه آزادتجاری- صنعتی ارس بازدید کرد.
۱۳۹۴ شنبه ۳۰ آبان ساعت 13:57

خبرگزاری پانا+تنها راه پیش گیری ازخردشدن اراضی راه اندازی مجتمع های کشاورزی وزنجیر

 به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان شرقی، کریم مهری درحاشیه بازدید از این گلخانه مکانیزه که با تکنولوژی روز کشور هلند در حال احداث است گفت: راه اندازی مجتمع های تولیدی متراکم از چند منظر مهممی باشد که تولید محصول بیشتر در واحدسطح کمتر، اعمال مدیریت بهتر و مدرن، مدیریت بهینه مصرف آب و حفظ کاربری اراضی از آن جمله است .
وی با بیان اینکه بهره برداری از چنین طرح های مکانیزه کشاورزی به ویژه در مناطق آزاد تجاری ارزش افزوده اقتصادی مضاعف دارد افزود: این سازمان ازمجریان طرح های بزرگ اقتصادی کشاورزی در تمامی زیربخشها باتمام امکانات حمایت می کند و ما امروز با دیدن این پروژه عظیم و مدرن اقتصادی واقعاً انرژی مضاعف گرفتیم زیرا تنها راه پیش گیری از خرد شدن اراضی کشاورزی که فرصت اجرای کارهای بزرگ وسیاست گذاری های کلان اقتصادی را از بین می برد راه اندازی مجتمع های کشاورزی و زنجیره تولید است.
مهری با بیان اینکه تعبیه سنسور الکترونیک در سیستم لوله کشی مجتمع گلخانه ای حاضر از نقاط قوت طرح است افزود: با این تدبیر کوچکترین نشت آب از لوله ها در سیستم مرکزی قابل ردیابی بوده ومصرف آب به صورت مدرن مدیریت خواهد شد.
گفتنی است مجتمع گلخانه ای تمام اتوماتیک شیشه ای در منطقه آزاد ارس دروسعت 50 هکتار درحال احداث بوده و پیش بینی می شود فاز اول آن به مساحت 12 هکتار تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن