تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820992104




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فن‌خال: اشتباه کرديم که يانوزاي را به دورتموند داديم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ آبان ۱۳۹۴ (۱۳:۵۵ب.ظ)
فن‌خال: اشتباه کرديم که يانوزاي را به دورتموند داديم موج - سرمربي هلندي شياطين سرخ اذعان داشت؛ تصميم اين باشگاه براي انتقال بال بلژيکي‌شان به جمع زردپوشان وستفالن تصميمي اشتباه بوده است.
به گزارش خبرگزاري موج، لوئيز فن‌خال اعتراف کرد که تصميم باشگاهش در ابتداي فصل براي موافقت با انتقال قرضي عدنان يانوزاي به دورتموند اشتباه بوده است.
بال ۲۰ ساله بلژيکي شياطين سرخ تابستان امسال براي پيدا کردن فرصت بازي در تيمي که او را در ترکيب اصلي‌اش قرار دهد از منچستريونايتد جدا شد و تصور مي‌کرد که در وستفالن مي‌تواند به هدفش برسد. او اما در اين فصل در تمام رقابت‌ها براي دورتموند ۱۴ بار بازي کرده که تنها در دو بازي در ترکيب اصلي قرار داشته است. اين همان موضوعي است که سبب شده فن‌خال ادعا کند رفتن يانوزاي به دورتموند به خاطر سطح بالاي رقابت ميان بازيکنان بزرگ اين تيم، اشتباه بوده است.
فن‌خال در اين خصوص گفت: در تيمي مانند بورسيا دورتموند، تمام بازيکنان در سطح خاصي بازي مي‌کنند. من پيش از اين گفته بودم که رفتن يانوزاي به دورتموند ريسک بزرگي است، چون شما در آنجا بايد با بازيکناني سطح بالاتر رقابت کنيد و اين کار آساني نيست. در منچستريونايتد هم وضعيت همين‌گونه است. يانوزاي بايد با بازيکناني سطح بالاتر رقابت کند.
فن‌خال ادامه داد: من مي‌خواهم که او در تمام بازي‌ها به ميدان برود و به همين دليل مي‌خواستم که او در ليگ برتر بماند، اما خودش بورسيا دورتموند را انتخاب کرد. بايد منتظر ماند و ديد که آيا انتقالش به دورتموند، مفيد واقع مي‌شود يا نه، چون در اين تيم فرصت بازي به دست نمي‌آورد. من مطمئنم که او استعداد کافي دارد، اما هنوز خيلي چيزها را بايد ياد بگيرد. داشتن استعداد مهم است، اما يانوزاي هنوز چيزهاي زيادي بايد بياموزد. علاوه بر استعداد، يک بازيکن بازيکن بايد شخصيت و تلاش داشته باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن