تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799034907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت تدبیر و امید پشتیبان جامعه کارگری است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار یزد در جمع کارگران استان مطرح کرد: دولت تدبیر و امید پشتیبان جامعه کارگری است استاندار یزد با اشاره به مسائل مطرح‌شده درباره ادغام بخش درمان تأمین اجتماعی با وزارت بهداشت گفت: جامعه کارگری مطمئن باشد پیرامون این‌گونه مسائل باخرد جمعی و مشارکت همه اقشار ذی‌ربط تصمیم‌گیری می‌شود و دولت تدبیر و امید همواره پشتیبان جامعه کارگری است.
۱۳۹۴ شنبه ۳۰ آبان ساعت 13:10

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از یزد یزد، روز جمعه 29 آبان ماه مراسم گرامیداشت سالروز تصویب قانون کار با حضور استاندار یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، نماینده مردم اردکان و عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، رئیس خانه کارگر و جمعی از مسئولان، کارگران و بازنشستگان تأمین اجتماعی در سالن جلسات خانه کارگر استان یزد برگزار شد.
استاندار یزد در این مراسم با اشاره به روند تصویب قانون کار اظهار داشت: قانون کار ابتدا در سال 1325 مطرح و در سال 1337 این قانون اصلاح شد اما با توجه به مسائل و مشکلاتی که داشت پس از انقلاب مجدداً موردبازنگری قرار گرفت تا ضعف‌هایش برطرف و بر اساس شرع اسلام تصویب شد.
سید محمد میرمحمدی افزود: البته در جریان تصویب این قانون اقدامات زیادی صورت گرفت که درنهایت منجر به تشکیل مجمع تشخیص مصلحت نظام شد و پس از بررسی در این مجمع سرانجام در تاریخ 29 آبان به تصویب رسید.
وی با ابراز خوشحالی از اینکه جامعه کارگری همواره پشتیبان این قانون بوده و آن را میراث امام راحل (ره) می‌داند، تصریح کرد: در قانون اسلامی کار به سه رکن کارگر، کارفرما و دولت توجه شده است تا حقوق همه افراد محترم شمرده شود.
در مورد مسائل جامعه کارگری باخرد جمعی تصمیم‌گیری می‌شود
استاندار یزد با اشاره به مسائل مطرح‌شده درباره ادغام بخش درمان تأمین اجتماعی با وزارت بهداشت گفت: جامعه کارگری مطمئن باشد پیرامون این‌گونه مسائل باخرد جمعی و مشارکت همه اقشار ذی‌ربط تصمیم‌گیری می‌شود و دولت تدبیر و امید همواره پشتیبان جامعه کارگری است.
این مقام مسئول بابیان اینکه طرح مذکور، ایده‌ای برای بررسی است تأکید کرد: نظرات همه ذینفعان خوانده و شنیده می‌شود و دولت تدبیر و امید نمی‌گذارد حقی از جامعه کارگری تضییع شود.
پیگیر حقوق تضییع‌شده کارگران یکی از کارخانه‌های کاشی هستیم
استاندار یزد در ادامه با اشاره به مسائل و مشکلات کارگران یکی از شرکت‌های کاشی در استان یزد گفت: بررسی‌های ما در این زمینه نشان داد شرکت مورداشاره درصدد اعلام ورشکستگی به‌منظور ضایع کردن حقوق کارگران است، درنتیجه با قاطعیت از این اقدام جلوگیری کرده و مخالفت خود را به دستگاه قضایی اعلام کردیم.
میرمحمدی خاطرنشان ساخت: در حال پیگیری هستیم تا موارد مربوط به این شرکت در سازمان تأمین اجتماعی انجام شود و خوشبختانه با هماهنگی صورت گرفته با دادگستری استان کارها در حال انجام است.
استاندار یزد بابیان اینکه از مشکلات ایجادشده برای کارگران این شرکت و خانواده‌های آنان ناراحت هستیم تأکید کرد: امیدواریم با بررسی‌های بیشتر و همچنین اقدامات قانونی این مشکل هرچه زودتر برطرف شود.
دولت از گسترش تشکل‌های کارگری استقبال می‌کند
عالی‌ترین مقام اجرایی استان در بخش دیگری از سخنانش گسترش تشکل‌های کارگری را خواستار شد و افزود: دولت تدبیر و امید از افزایش تشکل‌های کارگری استقبال کرده و این روند را ادامه می‌دهد.
استاندار یزد اظهار داشت: وقتی ما با نمایندگان قانونی و منتخب شما صحبت می‌کنیم واقفیم که آن‌ها نظرات تعداد زیادی از کارگران را به ما انتقال می‌دهند و همین‌طور وقتی ما مسائلی را با آن‌ها در میان می‌گذاریم یعنی با تعداد زیادی کارگر زحمتکش و صبور صحبت کرده‌ایم.
وی در مورد امنیت شغلی جامعه کارگری عنوان کرد که بخشنامه‌ای بدین منظور ابلاغ‌شده که انشالله به‌زودی از طریق اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جریان خواهد افتاد تا مشکلات قراردادهای موقت رفع شود.
مسائل و مشکلات بازنشستگان جمع‌بندی شود
استاندار یزد بابیان اینکه بازنشستگان جامعه کارگری نیازمند توجه بیشتر هستند تأکید کرد: مواردی که مربوط به مشکلات این عزیزان است توسط مسئولین خانه کارگر جمع‌بندی شود تا اگر نیاز به بررسی در بدنه دولت است اقدام و یا اگر نیاز به اصلاح قوانین دارد با کمک نمایندگان مجلس این مهم نیز پیگیری شود.
سید محمد میرمحمدی در بخش پایانی سخنان خود موضوع دستمزدها را مطرح و بیان داشت: دستمزدها در بخش خصوصی به میزان درآمد و سود آن شرکت یا بنگاه تجاری بستگی دارد که امیدواریم بنگاه‌های اقتصادی با کاهش مشکلات به مرحله‌ای برسند که بتوانند علاوه بر تأمین حقوق و مزایای مکفی برای کارگران و کارمندان خود، کارآفرینی را در دستور کار خود قرار دهند.
گفتنی است در حین برگزاری این جلسه تعدادی از کارگران زحمتکش یکی از کارخانه‌های کاشی استان به دلیل عدم پرداخت حقوق معوق خود از «سید محمد میرمحمدی» استاندار یزد درخواست کمک و همراهی داشتند که وی در جواب درخواست آنان، مسائل و موارد اشاره‌شده در خبر را مطرح کرد.
   













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن