تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806879639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفکر بسيجي قابليت اجرا در تمام دنيا را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۹ب.ظ)
نماينده ولي‏‌فقيه در لرستان: تفکر بسيجي قابليت اجرا در تمام دنيا را دارد موج-خرم‌آباد-نماينده ولي‎فقيه در لرستان گفت: الگوي بسيج در ساير کشورهاي اسلامي امکان‌پذير و موفقيت‌آميز است و مي‌توان اين تفکر را در تمام دنيا اجرا کرد که نمونه آن حزب‌الله لبنان، سوريه و يمن است.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد،حجت‌الاسلام والمسلمين سيداحمد ميرعمادي، نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در ديدار با کارکنان و بسيجيان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) که شنبه، 30 آبان برگزار شد، گفت: امروز يکي از مهم‌ترين مباحث بسيج مسئله عمق‌بخشي به بسيج در سطح داخلي و خارجي است.
وي با بيان اين‌که امام خميني(ره) و رهبر معظم انقلاب بر جهاني شدن بسيج اشاره کرده‌اند،ادامه داد: با توجه به کارکرد بسيج مي‌توان گفت که امروزکارکرد جهاني بسيج بر همگان اثبات شده است کمااينکه اولين مطلب اثبات شده اين بود که تجربه تشکيل بسيج در ايران و تفکر بسيجي برخواسته از ايمان،اخلاص و شهادت است و اين تفکر شکست‌ناپذير است.
حجت‌الاسلام ميرعمادي اقتدار نظام را نتيجه تفکر بسيج دانست و گفت: بخش اعظم اقتدار نظام ما ريشه در تفکر بسيجي دارد و تفکر بسيجي ريشه در ايمان استقامت، خلاقيت و توانمندي بسيج است.
نماينده ولي‌فقيه در لرستان افزود: الگوي بسيج در ساير کشورهاي اسلامي امکان‌پذير و موفقيت‌آميز است و مي‌توان اين تفکر را در تمام دنيا اجرا کرد که نمونه آن حزب‌الله لبنان، سوريه و يمن است که با تفکر بسيجي در برابر تجاوز ائتلاف سعودي ايستادگي مي‌کنند.
امام جمعه خرم‌آباد با طرح اين سؤال که خصوصيات لازم براي جهاني شدن بسيج چيست؟ خاطرنشان کرد: براي تشکيل بسيج جهاني يا عمق‌بخشي خارجي به بسيج داشتن انديشه و تفکر جهاني لازم است و بسيج بايد براي خود رسالت و تفکر جهاني تعريف کند اين در حالي است که تفکر بسيجيان ما برخواسته از اسلام ناب است و داعي جهاني دارد.
وي ايجاد وحدت و يکپارچگي بر محور مورد قبول همه را از ديگر خصوصيات لازم براي تشکيل بسيج جهاني دانست و گفت: آن چيزي که مورد قبول همگان است، قرآن و عترت است لذا تفکر بسيجي بهترين محور وحدت براي ملت‌هاي مظلوم جهان است زيرا بسيج زير چتر قرآن وعترت است.
ميرعمادي با بيان اين‌که از ديگر خصوصيات تشکيل بسيج جهاني داشتن ساختار و سازماني با استحکام دروني و بيروني است، افزود: بسيج ما از اين ساختار برخوردار است به‌طوري که ساختار بسيج ما باعث حيرت نظريه‌پردازان دنيا شده است زيرا تفکر بسيج تأثيرگذار است اما هيچ‌گاه تأثيرپذير نيست.
نماينده ولي‌فقيه در لرستان به تشريح ويژگي‌هاي ساختار بسيج پرداخت و گفت: بسيج ولايتمدار است و بر محور ولايت حرکت مي‌کند کمااينکه تکليف‌گرايي از مهم‌ترين ويژگي‌هاي ساختار بسيج است به اين معنا که بسيج نگاه مي‌کند که تکليف چيست و هرجا تکليف باشد بسيج حاضر مي‌شود.
امام جمعه خرم‌آباد ايثار و اخلاص کريمانه را از ديگر ويژگي‌هاي بسيج دانست و افزود: بسيجي لوح تقدير نمي‌خواهد، بسيجي مقام نمي‌خواهد بسيج داراي آگاهي و روشن‌بيني است کمااينکه ويژگي مهم بسيج ما فراگيري و داوطلبانه بودن آن است.
وي با بيان اين‌که امروز رسالت بسيج جهاني شده است و رسالت همه‌جانبه در زمينه‌‎هاي فکري، تربيتي، سياسي و اقتصادي دارد، عنوان کرد: بسيج تجلي آيه شريفه «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ» است يعني آماده است و از تمام توان خود استفاده مي‌کند.
ميرعمادي افزود: بسيج از انقلاب، ولايت، رهبري و آرمان‌هاي شهدا دفاع مي‌کند کمااينکه امروز بسيج زنده نگهدارنده ياد شهداست ليکن بايد تفکر بسيجي را بازخواني کنيم زيرا بسيج قوه توانمندي است که مي‌تواند دنيا را اداره کند و زمينه ظهور امام زمان(عج) را فراهم آورد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن