تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814716308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رد تقاضاي ديپلمات هاي آمريکايي براي سفر به دهلي نو


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۵۵ق.ظ)
توسط هند صورت گرفت؛ رد تقاضاي ديپلمات هاي آمريکايي براي سفر به دهلي نو موج - با وجود گسترش روابط دهلي نو و واشنگتن با روي کار آمدن نخست وزير جديد هند، تقاضاي ديپلمات هاي آمريکايي براي سفر به اين کشور رد شد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از رويترز، يک ديپلمات آمريکايي که نخواست نامش فاش شود، تصريح کرد: براي سفر ديپلمات هاي آمريکايي به هند طي ماه جاري ميلادي از سوي دهلي نو مشکلاتي پيش آمد و اين سفر لغو شد.
ايالات متحده قصد داشت، رئيس دفتر قاچاق وزارت امور خارجه و يکي از مسئولان اين کشور در زمينه حقوق همجنسگرايان را به هند بفرستد که با پاسخ منفي دهلي نو مواجه شد.
لغو سفر ديپلمات هاي آمريکايي به هند در حالي صورت گرفت که با روي کار آمدن نارندرا مودي، نخست وزير هند روابط دهلي نو واشنگتن گسترش يافته است.
طي سال هاي اخير قاچاق انسان مشکلاتي را ميان هند و آمريکا ايجاد کرد که هنوز لاينحل باقي مانده، همجنسگرايي نيز که نماينده ايالات متحده در زمينه آن قصد سفر به دهلي نو را داشت، در هند غيرقانوني است.
مسئله قاچاق انسان از سال 2013 که طي آن يکي از ديپلمات هاي هندي ربوده شد، به يک عامل چالشي در روابط دهلي نو و واشنگتن تبديل شد.
وزارت امور خارجه هند هنوز در اين زمينه اظهار نظر نکرده است، امّا؛ يکي از منابع آگاه اعلام کرد: بررسي ها براي مشخص کردن زمان مناسب به منظور برگزاري اين سفر در حال انجام است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن