تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813199132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابلاغ دستورالعمل اجرایی «شانزدهمین دوره مسابقات فرهنگی – هنری پرسش مهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ابلاغ دستورالعمل اجرایی «شانزدهمین دوره مسابقات فرهنگی – هنری پرسش مهر معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با صدور دستورالعملی به استان ها و مدارس خارج ازکشور ، دستورالعمل اجرایی «شانزدهمین دوره مسابقات فرهنگی – هنری پرسش مهر» را ابلاغ کرد.
۱۳۹۴ شنبه ۳۰ آبان ساعت 08:57

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا شهر تهران ، این دستورالعمل پس از طرح سوال رئیس جمهور در مراسم بازگشایی مدارس در اول مهر ماه سال 94 با عنوان «بعداز توافق هسته ای و لغو تحریم ها، چه فرصت هایی را پیش روی ما است و چگونه باید به بهترین وجه از این فرصت ها استفاده کنیم ؟» در اجرای ابلاغیه شماره 158095 به تاریخ 6/8/94 وزیر محترم صادر شده است.

در مقدمه این دستورالعمل آمده است؛ وزارت آموزش و پرورش ش، با هدف «ارتقای سطح آگاهی» ، «پرورش روحیه مشارکت جویی و پرسش گری»، «آشنایی با آسیب ها و علل عقب ماندگی کشور» ، «آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی» و «ایجاد روحیه اعتماد به نفس و خودباوری» ، فراخوان پرسش مهر ریاست محترم جمهوری را در سطوح دانش آموزان، دانشجومعلمان، فرهنگیان و اولیای دانش آموزان سراسر کشور و نیز دانش آموزان و فرهنگیان مدارس ایرانی خارج از کشور برگزار می نماید.

براین اساس؛ دانش آموزان دختر و پسر همه دوره های تحصیلی به جز دانش آموزان دوره اول ابتدایی، معلمان کلیه دوره های تحصیلی، دانشجومعلمان ، دانشجویان شاغل در پردیس های مختلف دانشگاه فرهنگیان، اولیای دانش آموزان، مخاطبین این دستورالعمل هستند و کلیه دانش آموزان متوسطه دوم و معلمان از سطح مدرسه تا کشور و سایر مخاطبین صرفا تا سطح استان می توانند در پرسش مهر رئیس جمهور شرکت می نمایند.

در بند «ب» این دستورالعمل آمده است ؛ شانزدهمین پرسش مهر رئیس جمهور در عناوین فرهنگی و هنری و در بخش های ادبی، رسانه و فضای مجازی ، هنرهای دستی و تجسمی ، طراحی، نقاشی ، خوشنویسی ، هنرهای نمایشی  و فیلم کوتاه، نمایش نامه نویسی و هنرهای آوایی تقسیم بندی شده است.

در این دستورالعمل مهلت ارسال آثار در مرحله شهرستانی تا 15 مهر، مرحله استانی 15 آذر و دبیرخانه کشوری تا 16 دی ماه تعیین شده است و کنگره ملی پرسش مهر اواخر بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن