تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805448083




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترور صورت گرفته در فرانسه حاصل بذرپاشي غربي‌ها است/ داعش خطري بزرگ براي انسانيت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۴۹ب.ظ)
خطيب موقت نماز جمعه تهران: ترور صورت گرفته در فرانسه حاصل بذرپاشي غربي‌ها است/ داعش خطري بزرگ براي انسانيت است موج- خطيب موقت نماز جمعه تهران با بيان اين که داعش مأموريتي جز تخريب اسلام ندارد،گفت: تروري که در فرانسه صورت گرفت حاصل بذري است که خودشان کاشتند و کسي که باد مي‌کارد طوفان درو مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت‌الله سيداحمد خاتمي خطيب موقت تهران در خطبه‌هاي عبادي سياسي امروز جمعه تهران ضمن دعوت به تقواي الهي اظهار داشت: دل سوزي‌ها متفاوت است و گاهي اين دل سوزي نسبت به ديگران و گاهي نسبت به خود است، اما؛ طبق منطق مولا علي (ع) بايد دلسوز خود باشيد و به فکر اين باشيد که جانتان به کمال برسد.
آيت‌الله خاتمي ادامه داد: کسي که بنده خدا شود و سرمايه‌هاي خود و به ويژه سرمايه جواني را در مسير اطاعت خدا به کار گيرد دلسوز خود است، اما؛ اگر اين سرمايه در مسير شيطان و عبور از خطوط قرمز الهي به کار گرفته شود اين خيانت به خود فرد است.
خطيب موقت تهران با بيان اين که در حال حاضر حال و هواي اربعيني کشور را فراگرفته است، تصريح کرد: امروز صحبت دو ميليون نام‌نويسي براي زيارت کربلاست و راهپيمايي اربعين در واقع مانور وفاداري به دين است.
وي با اشاره به حضور 20 ميليون نفر براي زيارت امام حسين (ع) خاطرنشان کرد: ان‌شاءا... مسوولان همان‌طور که تاکنون با مواکب حسيني همراهي کردند، تا نهايت همراه اين زائران عزيز سالار شهيدان باشند.
آيت‌الله خاتمي در ادامه خطبه به اقدامات نيروي انتظامي براي برخورد با جرم مشهود اشاره کرد و آن را وظيفه قانوني نيروي انتظامي دانست و گفت: نيروي انتظامي اعلام کرد که با ماشين‌هايي که آلودگي صوتي ايجاد، به نواميس تعرض و در ماشين کشف حجاب کنند، برخورد مي‌کند، بنابراين اين اقدام از سوي مردم مورد اقبال قرار گرفته و اکثريت نمايندگان نيز اين کار را تجليل کرده‌اند.
خطيب موقت تهران با اشاره به حمايت رئيس قوه قضاييه از اين اقدام خاطرنشان کرد: ما هم به سهم خود هر گاه در مسير امنيت صلاح اين مردم در نظر گرفته شود آن را تأييد، حمايت و به نيروي انتظامي سفارش مي‌کنيم که مهر و محبت را با قاطعيت در آميزند چراکه کسي که مرتکب خطا شده بيمار است و با بيمار با خشونت رفتار نمي‌کنند.
وي در ادامه به مساله روز عرصه بين‌الملل يعني حوادث فرانسه اشاره کرد و اظهار داشت: بنده 5 مطلب را در اين زمينه خواهم گفت، مطلب اول اين که روشن است ما به شدت اين جنايت تروريستي را در فرانسه و هر نوع آدم‌کشي را در قالب ترور محکوم مي‌کنيم.
آيت‌الله خاتمي با بيان اين که ترور با دين ما ميانه‌اي ندارد، يادآور شد: در حادثه کربلا و در مرحله اول که مسلم‌ابن عقيل به کوفه رفت مي‌توانست ابن زياد را ترور کند اما اين کار را انجام نداد؛ اين کار دلايلي داشت از جمله اين که حضرت رسول (ص) مي‌فرمايند کسي که مؤمن است تروريست نمي‌شود.
خطيب موقت تهران با تأکيد بر اين که جانيان داعش در ذهن هر وجدان انساني محکوم هستند، خاطرنشان کرد: داعش و گروه‌هاي تکفيري براي مبارزه با اسلام توليد شده‌اند و آغاز تولد اين مولودهاي شوم به هنگام بيداري اسلامي و خيزش سريع اسلام در جهان بود از اين‌رو آن‌ها مأموريت جز تخريب اسلام ندارند.
وي با اشاره به حمايت صهيونيست‌ها از داعش تصريح کرد: داعشي‌ها تاکنون يک کلمه هم عليه رژيم صهيونيستي نگفتند و حتي مجروحان آن‌ها در مکان‌هايي که در مجاورت اسرائيل است مداوا مي‌شوند و نتانياهو نيز رسما گفت که داعش به ما خدمت کرد، چراکه؛ مسلمانان را به جان يکديگر انداخت.
آيت‌الله خاتمي با بيان اين که سران داعش براي مبارزه با اسلام مأموريت دارند، گفت: بدنه داعش از همان سنخي هستند که به جنگ امام حسين (ع) رفتند و در واقع دچار شست‌وشوي مغزي شده‌اند.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به سفر اخير خود به لبنان و ديدار با سيد حسن نصرالله گفت: دبير کل حزب‌الله لبنان به بنده گفتند دوستان ما در سوريه يک داعشي را به درک واصل کردند و ديدند که در جيب‌هاي او يک قرآن و دعا به همراه يک قاشق است، زماني که علت آن را پرسيدند داعشي‌ها گفته بودند، به ما مي‌گويند در آن روزي که شهيد شويد همان شب ميهمان پيامبر اسلام (ص) هستيد، بنابراين ما با خود قاشق مي‌بريم که بدون آن غذا نخوريم، بنابراين مي‌بينيم که بدنه داعش فريب خورده است.
وي در تشريح نکته سوم در ارتباط با جنايت تروريستي فرانسه تصريح کرد: همان‌طور که جنايت داعش و تکفيري‌ها محکوم است، جنايت برخورد با مسلمانان و آتش زدن مساجد مسلمانان نيز محکوم است و همه اين اقدامات در سبد استکبار و آمريکا ريخته مي‌شود.
آيت‌الله خاتمي با اشاره به نکته چهارم در حادثه تروريستي پاريس خاطرنشان کرد: تروري که در فرانسه صورت گرفت حاصل بذري است که خودشان کاشتند و کسي که باد مي‌کارد طوفان درو مي‌کند؛ ببينيد که در اين 5 سال چه بر سر مظلومان سوريه آورديد و حالا شما طعم ناامني را چشيديد، شما خود مأوا و ملجأ تروريست‌ها هستيد.
خطيب موقت تهران با اشاره به حمايت فرانسه از منافقين يادآور شد: وقتي برخي از آن‌ها در عراق به جهنم واصل مي‌شوند، شما ماتم مي‌گيريد بنابراين شما خود تروريست‌پرور هستيد و در دامن خود مارهايي را پرورش داديد که اکنون شما را نيش مي‌زنند بنابراين به شما مي‌گوييم که برگرديد و دست از اين راه برداريد.
وي در تبيين نکته پنجم در ارتباط با اين حوادث خاطرنشان کرد: انگار از نگاه آمريکا و اروپا تروريست به دو دسته خوب و بد تقسيم مي‌شود، اگر دولت غاصب صهيونيستي تروري انجام دهد اين يک ترور خوب و اما اگر در فرانسه چنين اتفاقي بيفتد، اين يک ترور بد است.
آيت‌الله خاتمي با اشاره به حادثه تروريستي در ضاحيه لبنان که منطقه شيعه‌نشين است اظهار داشت: آن‌ها اين ترور را محکوم نکردند اما؛ حالا که در فرانسه چنين اتفاقي افتاده اين ترور بد است؛ همين تبعيض‌ها تروريست‌پرور است و همين کارها داعش و تکفيري‌ها را مي‌پروراند.
امام جمعه موقت تهران داعش را يک خطر براي انسانيت دانست و از غربي‌ها خواست تا دست از اين منش و روش تبعيض‌آميز بردارند و صادقانه با تروريست مبارزه کنند.
وي تنها کشوري را که با همه وجود و هستي خود با ترور مبارزه مي‌کند ايران اسلامي عنوان کرد و گفت: تنها راه مبارزه با خطر تروريست، ائتلاف واقعي ضدتروريسم است نه اين ائتلاف صوري که اگر خيلي بخواهيم کوتاه بياييم بايد بگوييم اين ائتلاف ضد داعش نبود بلکه اين ائتلاف حمايت از داعش بود و جهان بايد براي مبارزه با داعش و تروريست‌هاي وحشي داعشي بسيج شوند تا امنيت در جهان برقرار شود.

ادامه دارد...













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن