تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815351075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست شرکت گاز از مردم برای مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: درخواست شرکت گاز از مردم برای مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی
مدیر عامل شرکت گاز استان بر رعایت مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی توسط مشترکین ، با توجه به سرد شدن هوا و استفاده از وسایل گرمایشی گاز سوز تأکید کرد.



به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ نجفی با اشاره به افزایش مصرف گاز در استان قزوین با سرد شدن هوا بیان داشت: از اول مهر ماه تا 25 آبان ماه امسال بیش از 325 میلیون متر مکعب گاز در بخش های خانگی ، تجاری و صنعتی استان مصرف شده است که این مقدار غیر از مصارف بخش نیروگاهی می باشد.

وی گفت: رعایت موارد مرتبط با صرفه جویی در مصرف گاز توسط مشترکین عاملی تأثیر گذار در استمرار فرایند گازرسانی به شهرها و روستاهای استان است .

نجفی از مشترکین محترم درخواست کرد با رعایت مواردی ساده همچون پوشیدن لباس گرم و مناسب در منازل ، استفاده از پرده های ضخیم ، بسته نگاه داشتن درب اتاق هایی که از آن استفاده نمی شود و اصلاح و بهینه سازی شوفاژ خانه ها شرکت گاز را در خدمت رسانی مطلوب در فصل زمستان یاری رسانند.

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین همچنین با تأکید بر رعایت نکات ایمنی توسط مشترکین و توجه به این نکته که عدم رعایت مسائل ایمنی در مصرف گاز می تواند صدمات جبران نا پذیری ایجاد نماید افزود: خوشبختانه آمار تلفات جانی ناشی از گاز گرفتگی ، انفجار و سوختگی مرتبط با مصرف گاز در سال 93 با رعایت و توجه مردم شریف استان با کاهش 50 درصدی نسبت به مدت مشابه آن در سال 92 روبرو بوده است و امید است در آینده این آمار به صفر برسد.

وی در ادامه افزود: با رعایت نکاتی همچون استفاده از کلاهک H برای دودکش ها ، باز بودن مسیر دودکش ، استفاده از شیلنگ و بست برای بخاری های گاز سوز ، اطمینان از گرم بودن لوله دودکش پس از روشن نمودن بخاری و همچنین عدم استفاده از لوله های آکاردئونی و غیر استاندارد و... می توان حوادث ناشی از مصرف نا ایمن گاز را به حداقل رساند.

انتهای پیام/گ






اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

برپایی ایستگاههای صلواتی چای در راهدارخانه های استان قزوین+تصاویر
گردنه های آوج و قسطین لار الموت قزوین سفید پوش شد+تصاویر
برف پاییزی قزوین را سفیدپوش کرد
قانون پیش فروش آپارتمان در قزوین اجرایی می شود
دو میلیارد و 700 میلیون ریال سهام در بورس قزوین داد و ستد شد





۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن