تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان، در روز قيامت، قدم از قدم برنمى‏دارد، مگر آن كه از چهار چيز پرسيده مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820072451




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غیرفعال بودن 60 درصد تعاونی کهگیلویه


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه گفت: 60 درصد شرکت های تعاونی این شهرستان غیرفعال هستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه کهگیلویه و بویراحمد یوسف پهناور در نشست شورای اداری در دهدشت افزود: 620 واحد تعاونی در شهرستان کهگیلویه وجود دارد که حدود 60درصد این تعاونی ها غیر فعال هستند.
وی عدم همکاری جدی بخش دولتی با تعاون، طولانی بودن پروسه فرایند اهدای تسهیلات، توجه بیش از اندازه کمیت تعاونی های به جای کیفیت و کمبود اعتبارت منابع مالی سرمایه در گردش را از عوامل راکد ماندن تعاونی های غیر فعال عنوان کرد.
رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه وجود حلقه های واسط بین شرکت های تولید تعاونی را از دیگر دلایل راکد ماندن شرکت های تعاونی غیرفعال دانست و گفت: با توجه به فعالیت های تعاون های بافندگی و شرایط سخت کاری آن ها بازار یابی مناسبی برای آنها وجود ندارد.
پهناور عدم مکفی بودن وسایل نقلیه و کمبود و عدم کفایت نیروی انسانی خوب و همچنین فقدان فرهنگ در مشارکت پذیری را از دیگر مشکلات تعاونی های غیرفعال برشمرد.
وی با وجود 15 هزار کارگر بیمه شده ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری دانشجویان ایران ]

پنجشنبه ، ۲۸آبان۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.yasouj.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن