تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805543984




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت براي توسعه تخت بيمارستاني، اعتباري جز طرح تحول سلامت ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۵۶ق.ظ)
دولت براي توسعه تخت بيمارستاني، اعتباري جز طرح تحول سلامت ندارد موج - وزير بهداشت گفت: در بازديدهايي که در اين سفر از چند بيمارستان داشتم، بيمارستان‌هايي با عمر کمتر از ۳۰ سال را مشاهده نکردم و عمده آن‌ها عمر بيشتر از ۵۰ سال داشتند، بنابراين لازم است تا بيمارستان‌هاي جديد ساخته شود.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد حسن هاشمي شب گذشته در بازديد از مرکز تخصصي زنان و زايمان آيت الله طالقاني اراک در جمع خبرنگاران افزود: استان مرکزي علاوه بر موقعيت راه‌هاي مواصلاتي جنوب کشور و وجود جامعه کارگري و صنعتي و با توجه به همجواري با استان‌هاي محروم، از نظر ارائه خدمات بهداشتي و درماني توسعه کافي نيافته است.
وزير بهداشت با اشاره به آغاز نوسازي بيمارستان ۳۲۰ تختخوابي وليعصر اراک، افزود: از حمايت‌هاي استانداري، شهرداري و شوراي شهر قدرداني مي‌کنم اما ظرفيت اين بيمارستان بايد ارتقا يابد و به ۵۰۰ تخت برسد.
هاشمي ادامه داد: دولت براي توسعه تخت‌هاي بيمارستاني، سرمايه اي جز اعتبارات طرح تحول سلامت ندارد و نمي‌توان قولي داد که اجرايي نشود بنابراين در آينده يک تيم را براي بررسي و مطالعه ساخت بيمارستان به اراک مي‌فرستيم اما با امکاناتي که در استان وجود دارد بنده به آينده اين استان بسيار اميدوار و خوشبين هستم بنابراين بايد قولي داد که عملي شود.
وزير بهداشت در پاسخ به سئوالي در خصوص ممنوعيت صدور مجوز براي خدمت نيروهاي متخصص دولتي در بخش خصوصي، خاطرنشان کرد: اين مساله قانون است و در طول مدتي که اين افراد طرح خود را مي‌گذرانند بايد به صورت تمام وقت در اختيار دانشگاه و سيستم دولتي باشند و در صورت اتمام دوره طرح مي‌توانند در بخش خصوصي فعاليت کنند و ممکن است در کوتاه مدت مشکلاتي را ايجاد کند اما در دراز مدت مشکلات حل مي‌شود.
هاشمي افزود: خوشبختانه در سه سال گذشته، در هر سال حدود ۵۰ نفر متخصص به استان مرکزي آمده و به صورت تمام وقت به مردم خدمات ارائه مي‌دهند و در اين شرايط، مردمي که داراي وضعيت اقتصادي مناسبي نيستند به متخصص و خدمات بهتري دسترسي پيدا مي‌کنند بنابراين اجراي قانون به اجراي عدالت کمک خواهد کرد.
وزير بهداشت با بيان اينکه در خصوص خدمت نيروهاي متخصص در دوران گذشته، تجربيات خوبي نداشته‌ايم، افزود: در اين دوره افراد را موظف کرده‌ايم که در طول دوران طرح، تنها در خدمت بخش دولتي باشند و پس از اتمام دوره طرح، مي‌توانند در بخش خصوصي فعاليت کنند.
وي عنوان کرد: بخش خصوصي براي جذب متخصصان بايد با پرداخت‌هاي منصفانه شرايطي را مهيا که کند متخصصان پس از اتمام زمان طرح جذب اين مراکز شوند.
وزير بهداشت با بيان اينکه اگر ميزان پرداختي به متخصصان پس از اتمام طرح، بهبود يابد آن‌ها در بخش دولتي ماندگار خواهند شد، گفت: در بخش خصوصي نيز بايد پرداختي‌ها منصفانه باشد و از سوي ديگر در سال جاري ۳۰ درصد پذيرش دستياري را براي خدمت در مناطق محروم افزايش داده‌ايم.
هاشمي در پايان يادآور شد: اجراي قانون بهتر از اتخاذ تصميمات مقطعي است که ممکن است در ظاهر به نفع مردم ولي در دراز مدت به ضرر مردم مي‌شود و اميدوارم با افزايش تربيت نيروي انساني، کمبود نيروها نيز برطرف شود.
گفتني است در اين بازديد استاندار استان مرکزي، نمايندگان اراک در مجلس شوراي اسلامي، رئيس دانشگاه علوم پزشکي اراک و جمعي از مديران دانشگاه؛هاشمي را همراهي مي‌کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن