تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه هر كس نداشته باشد نه از من است و نه از خداى عزّوجلّ. عرض شد: اى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815332492




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجهیز گوشی های سامسونگ به BRITECELL


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
تجهیز گوشی های سامسونگ به BRITECELL




دوربین‌های جدید سامسونگ در محیط‌های تاریک و کم نور تصاویر با کیفیتی را ثبت می‌کنند.





مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: بیشتر تلفن‌های همراه در نور کم تصاویر بی‌کیفیتی را ثبت می‌کنند و این موضوع بسیاری از کاربران را ناراحت کرده است؛ اما به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ برای این موضوع یک راه حل جدید پیدا کرده است. این شرکت تولید کننده‌ی تلفن‌های همراه هوشمند، در کشور کره دوربین‌های جدیدی به نام BRITECELL را معرفی کرد که می‌توانند در نور کم و محیط‌های تاریک تصاویر با کیفیتی را در اختیار کاربران قرار دهند.


گوشی‌های جدید سامسونگ در نور کم عکس‌های با کیفیتی ثبت می‌کنند



در ساخت این دوربین از فیلتر Bayer که در دوربین اکثر تلفن‌های همراه هوشمند قرار می‌گیرد، استفاده نشده است. این فیلتر پیکسل‌های دوربین را سبز می‌کرد و مانع از وارد شدن نور بیشتر به سنسور دوربین می‌شد و به همین دلیل تصاویر تاریک می‌شدند. سامسونگ این پیکسل‌های سبز رنگ را به سفید تغییر داده تا نور بیشتری وارد لنز شود و تصاویر روشنایی بیشتری داشته باشند.
دوربین BRITECELL نزدیک به 17 درصد باریک‌تر از دوربین‌های موجود در بازار است و به همین دلیل تلفن‌های همراه جدید می‌توانند نازک‌تر باشند.

سامسونگ پس از این دوربین، تکنولوژی جدیدی به نام Smart WDR را معرفی کرد که عملکرد آن شبیه به تکنولوژی HDR است. با این ویژگی دوربین چند عکس مختلف می‌گیرد و آن‌ها را با هم ترکیب می‌کند تا یک تصویر باکیفیت به وجود بیاید.


گوشی‌های جدید سامسونگ در نور کم عکس‌های با کیفیتی ثبت می‌کنند



هنوز مشخص نشده که چه گوشی‌هایی از تکنولوژی BRITECELL بهره می‌برند، اما به احتمال زیاد در گوشی گلکسی S7 از آن استفاده می‌شود. قبلا شایعاتی درباره‌ی به‌کار رفتن یک دوربین جدید در گوشی گلکسی S7 منتشر شده بود.






تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن