تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820500152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار ویژه کرج: معضل اعتیاد جدی است/دستگاه ها برای کاهش مصرف مواد برنامه عملی بدهند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


فرماندار ویژه کرج: معضل اعتیاد جدی است/دستگاه ها برای کاهش مصرف مواد برنامه عملی بدهند استان‌ها > البرز - معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج، در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کرج گفت: برای مقابله با معضل اعتیاد می بایست همه مردم و مسئولین در کنار یکدیگر ، با احساس تعهد و مسئولیت پذیری همکاری کنند تا بتوانیم جامعه ای سالم داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین البرز، "محمد تقی ایرانی"، با اشاره به اینکه تمرکز بر امر پیشگیری از اعتیاد ، می تواند هزینه های مقابله با این پدیده شوم را کاهش دهد تاکید کرد: با وجودی که درمان بیماران اعتیاد یکی از مهمترین وظایف دستگاه های متولی این امر است،اما اگر وقت و انرژی خود را برای پیشگیری از اعتیاد در بین کسانی که هنوز به آن گرفتار نشده اند نگذاریم، هرگز در ریشه کن شدن این بحران و آسیب بزرگ اجتماعی موفق نخواهیم شد.
وی گفت: راه اندازی کمپ های ترک اعتیاد و تجهیز مراکز بازپروری معتادین، نقش موثری در حمایت از آسیب دیدگان این معضل شوم اجتماعی دارد. اما باید با اجرای طرح های پیشگیری و ارتقاء سطح دانش عمومی در زمینه اعتیاد به مواد مخدر، برای کاهش این آسیب برنامه های عملی بدهیم.
فرماندار کرج، به نقش خانواده ها در پیشگیری از ابتلاء جوانان و نوجوانان به اعتیاد تاکید کرده و گفت: والدین باید نسبت به ارتقاء آگاهی خود و فرزندانشان در زمینه پیشگیری از اعتیاد، مسئولانه رفتار کنند.
وی افزود: خانواده ها، نباید مسئولیت مراقبت از فرزندان خود را تنها بر دوش دولت بگذارند . بلکه می بایست در کنار وظایف خدمات رسانی دولت، خودشان نیز احساس مسئولیت کرده و برای دور نگه داشتن فرزند خود از محرک های محیطی عامل اعتیاد، برنامه ریزی کنند.
معاون استاندار البرز تصریح کرد: مصوبات جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر می بایست به صورت جدی پی گیری شود و مدیران حاضر در جلسات، به عملکرد خود در زمینه کاهش اعتیاد نقادانه نگاه کنند.
وی اضافه کرد: : اعتیاد علت و معلول بسیاری از آسیب های اجتماعی دیگر است که می تواند آثار مخربی بر کل افراد جامعه داشته باشد . بنابراین برنامه ریزی علمی و برپایه تعهد و دلسوزی مسئولین و مردم، تنها راه حل مقابله با اعتیاد است.
در این جلسه ، برخی ظرفیت های ادارات عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کرج برای مقابله با اعتیاد مورد بررسی قرار گرفت.
همچنین مصوب شد تا ضمن تهیه بانک اطلاعاتی دقیق از وضعیت عطاری ها در سطح شهرستان کرج، با همکاری اصناف و دانشگاه علوم پزشکی، گروه های پژوهشی و بازرسی برای نظارت براقلام عرضه شده در عطاری ها با جدیت وارد عمل شده و در جلسه بعد گزارش خود را اعلام نمایند.

کلید واژه ها: استان البرز -




پنجشنبه 28 آبان 1394 - 10:40:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن