تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799580637




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دادگو: هیچ کارتن خوابی نباید شب را زیر آسمان شب صبح کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


دادگو: هیچ کارتن خوابی نباید شب را زیر آسمان شب صبح کند استان‌ها > البرز - رئیس شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: هیچ کارتن خوابی نباید شب را در زیر سقف آسمان شب به صبح برساند و باید به سمتی حرکت کنیم که حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی ساز و کار منسجمی به خود بگیرد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمود دادگو ادامه داد: همه ساله و با فرا رسیدن فصل سرد سال، افراد بی خانمان در معرض خطراتی همچون گرسنگی و یخ زدگی قرار می گیرند و صحنه هایی را خلق می کنند که مشاهده آنها موجب تألم خاطر و ناراحتی شهروندان می شود.
وی با بیان اینکه شهرداریها از نهادی صرفاً خدماتی در دهه های گذشته به مجموعه ای با کارکردهای فرهنگی و اجتماعی تبدیل شده اند، خاطر نشان کرد: این تغییر ماهیت ایجاب می کند که نسبت به آسیب های اجتماعی بی تفاوت نبوده و به گونه ای رفتار کنیم که ذائقه و عواطف انسانی شهروندان تحت تاثیر زوائد بصری و اختلالات هویتی قرار نگیرد.
رئیس پارلمان شهری کرج با تاکید بر اینکه نمی توان چشم بر واقعیت ها بست و نسبت به آنچه امنیت روانی شهرها را تهدید می کند، بی تفاوت ماند، اضافه کرد: بخش اعظمی از آسیب های فرهنگی و اجتماعی به وجود کارتن خوابها و افراد دوره گرد و بی خانمان در سطح شهر باز می گردد، به نحوی که متاسفانه اقدام خاصی برای آموزش و تربیت اخلاقی آنها صورت نگرفته است و شاهد ارتکاب انواع جرم و بزه از سوی این افراد می باشیم.
تاکید بر راه اندازی گرمخانه بانوان
دادگو در ادامه گفت: گرچه شهرداری کرج به جهت اسکان شبانه کارتن خوابها نسبت به راه اندازی یک واحد گرمخانه با ظرفیت پذیرش صد نفر اقدام کرده است اما با در نظر گرفتن آمار چند هزار نفری افراد بی خانمان در استان البرز کافی نیست و همچنین به شدت نیازمند احداث و راه اندازی گرمخانه بانوان می باشیم.
این عضو شورای اسلامی شهر کرج با بازخوانی ضرورت های راه اندازی گرمخانه بانوان در این کلانشهر، عنوان کرد: حضور شبانه بانوان بی خانمان در فضاهای عمومی سطح شهر بسیار آسیب رسان و مخرب است و با آموزه ها و منویات دین مبین اسلام سازگار نیست و از متولیان امر انتظار می رود برای این تهدید البته جدی چاره اندیشی لازم را به عمل بیاورند.
بر اساس اظهارات وی، در صورتی که گرمخانه ها با در پیش گرفتن روش های آموزشی و ارایه مشاوره های تخصصی و خدمات پزشکی به کانونی برای امیدبخشی و بازیابی هویتی کارتن خوابها تبدیل شوند، زمینه مناسب و مساعد برای بازگشت آنها به جامعه و کانون گرم خانواده ها فراهم می شود و باید بدانیم که ما مسئولان در قبال همه اقشار جامعه اعم از فقیر و غنی مسئولیت داریم و این طور نیست که افراد بی خانمان از اولویت خاصی برخوردار نباشند.
دادگو همچنین به حضور معتادان در اماکنی همچون پارکها، زیر پل ها، عرصه های فضای سبز، ساختمان و اراضی متروکه و... اشاره کرد و گفت: با در نظر گرفتن مشکل اصلی معتادان که ریشه روانی و شخصیتی دارد، نیازمند احداث بیمارستان روانپزشکی هستیم و در خصوص نحوه فعالیت کمپ های ترک اعتیاد نیز باید بازنگری اساسی صورت پذیرد.
این مسئول شهری در پایان با اذعان بر اینکه بخش قابل توجهی از کارتن خوابها از میان معتادانی هستند که از سوی خانواده و جامعه طرد شده اند، بیان داشت: پیشگیری بهتر از درمان است و اگر برای مقابله با بیماری خانمان سوز اعتیاد جدیت بیشتری وجود داشته باشد و ساز و کار علمی برای درمان مبتلایان به این بیماری برقرار گردد، قطعاً تا حد زیادی از معضل کارتن خوابی نیز کاسته می شود.

کلید واژه ها: استان البرز -




پنجشنبه 28 آبان 1394 - 10:41:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن