تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر (ع):هر چیزی قفلی دارد و قفل ایمان مدارا کردن و نرمی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815411677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعطیلی مدارس تحت تعلیم تروریست ها+ ویدئو


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تعطیلی مدارس تحت تعلیم تروریست ها+ ویدئو


دولت پاکستان در یک سال گذشته بیش از ۱۰۰ مدرسه گروه های تندرو و افراطی را تعطیل کرده است. برخی کشور های عرب منطقه به این مدارس حمایت مالی و تسلیحاتی می کردند. به گزارش پایگاه اطلاع اطلاع رسانی شبکه خبر، وزارت کشور پاکستان اعلام کرد، بیش از 100 مدرسه دینی این کشور به دلیل نقش آنها در تشدید تروریسم و حمایت آنها از افراط گرایی در نقاط مختلف این کشور، تعطیل شده اند.

بر اساس این گزارش، برخی از دانشجویان این مدارس با گروه های ممنوعه و تروریستی در ارتباط بوده اند. همچنین 200 مورد از مدارس دینی پاکستان که از برخی کشورهای خارجی برای اهداف خاص از جمله ترویج افراط گرایی در این کشور، حمایت های مالی دریافت می کردند، شناسایی شده اند.
برخی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و در راس آنها عربستان، مبالغ هنگفتی را برای ترویج افراط گرایی در پاکستان، به طور پنهانی در اختیار مدارس دینی این کشور قرار می دهند و این موضوعی است که بسیاری از شخصیت های رسمی پاکستان هم به آن اذعان دارند.
پاکستان از سال گذشته و در قالب تصویب طرح اقدام ملی مبارزه با تروریسم، تصمیم های زیادی برای سخت گیری علیه تروریست ها اتخاذ کرد که نظارت دقیق بر هزاران مورد از مدارس دینی به ویژه مدارس دینی بدون مجوز در گوشه و کنار این کشور، از جمله این تصمیم ها بود.
دانلود
 

لینک را کپی کنید


پنج شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن