تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819943246




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امكان پرداخت دسته اي قبوض به صورت اينترنتي در بانک صادرات فراهم شد


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



امكان پرداخت دسته اي قبوض به صورت اينترنتي در بانک صادرات فراهم شد
​بانك صادرات ايران در جهت پاسخگويي به نياز مشتريان و كاهش هزينه ها امكان پرداخت دسته اي قبوض خدمات شهري به صورت اينترنتي را عملياتي نمود .
روز نو : ​بانك صادرات ايران در جهت پاسخگويي به نياز مشتريان و كاهش هزينه ها امكان پرداخت دسته اي قبوض خدمات شهري  به صورت اينترنتي را عملياتي نمود . 
به گزارش روابط عمومي بانك صادرات ايران،  نسخه جديد پرداخت قبوض با هدف افزايش رضايتمندي و سطح دسترسي بيشتر هموطنان به خدمات نوين عملياتي شده، امكاني را فراهم نموده تا متقاضيان بتوانند چند قبض را به صورت همزمان و دسته اي در بستر اينترنت با استفاده از كليه كارت هاي بانكي عضو شتاب از طريق فايل اكسل پرداخت نمايند. بر اين اساس هموطنان گرامي در سراسر كشور مي توانند با مراجعه به وب سايت اين بانك به نشاني www.bsi.ir با استفاده از مشخصات كارت بانكي (شماره كارت، رمز دوم، تاريخ انقضاء و كد cvv٢) قبوض خدمات شهري (آب، برق و گاز ، تلفن و...) خود را در كليه ساعت شبانه روز پرداخت نمايند .
شايان ذكر است اين بانك به منظور ايجاد ارزش افزوده بيشتر براي سازمان ها و نهادها امكان پرداخت قبوض به صورت دسته اي را نيز در آينده نزديك عملياتي خواهد نمود .
گفتني است هموطنان مي توانند جهت پرداخت قبوض خود علاوه بر مراجعه به شعبه از طريق ابزارهاي الكترونيكي نظير خودپرداز، سامانه تلفن بانك(٠٩٦٠٢)، دستگاههاي كارت خوان متصل به حسابهاي بانك صادرات ايران و ... نيز اقدام نمايند كه در اين رابطه ماهانه به طور متوسط ٣ ميليون و ٥٠٠ هزار قبض مشتريان را دريافت مي نمايند .




تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن