تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812787841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه سلفی‌های نخست وزیر جنجالی ایتالیا


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
همه سلفی‌های نخست وزیر جنجالی ایتالیا




سیلویو برلوسکونی، میلیاردر معروف و نخست وزیر اسبق ایتالیا را یکی از جنجالی‌ترین چهره‌های سیاسی و اجتماعی این کشور در دهه‌های اخیر می‌دانند. وی عاشق سلفی بازی هست و امروز نگاهی داریم به تصاویر ایشان از قاب سلفی.





برترین ها: ایتالیایی ها را در دنیا به مد بازی و رمانتیک گرایی و مافیا، می‌شناسند. به نظر می‌رسد، این سه خصیصه، در یکی از چهره‌های جنجالی دنیای سیاست ایتالیا نیز تا حدود زیادی مشاهده می‌شود. سرویس چهره‌های پرتال برترین ها امروز نگاهی داشته است به دنیای رسانه ای و پر فراز و نشیب سیلویو برلوسکونی از قاب سلفی‌هایش. با ما همراه باشید.

 

همه سلفی‌های نخست وزیر جنجالی ایتالیا


(یکی از سلفی‌های معروف نخست وزیر جنجالی اسبق ایتالیا)


برلوسکونی از فوتبال، تا مد و سیاست و رسانه و فیلم‌های تلویزیونی و مجلات سبک زندگی و حتی لوازم آرایش و رستوران داری، فعالیت دارد. او قدرتمندترین چهره ایتالیا، حتی پس از ترک نخست وزیری می‌باشد.سیاستمدار هشتادساله ایتالیا. هیچ تفاوت خاصی با سیاستمداران ۴۰ ساله ندارد. هنوز به دنیای رسانه و درآمد و مافیا علاقه دارد و آخر هفته ها را در ویلاهای آنچنانی در فرانسه و ایتالیا می‌گذراند.

سیلویو برلوسکونی Silvio Berlusconi را خیلی ها جنجالی‌ترین چهره ایتالیا در دهه‌های اخیر می‌دانند. حتی معروف تر سوفیا لورن، زیبای ایتالیایی. در قاره سبز، سیاست مداران زیادی دیده شده است که به خاطر فساد، روابط پشت پرده، ارتباط با چهره‌های رسانه ای و حضور در فعالیت‌های مختلف غیر سیاسی، در دنیای غیر از سیاست نیز، خبر ساز شده‌اند و به سلبریتی تمام عیاری برای رسانه ها به شمار می‌روند. مانند ژاک شیراک، نیکولا سارکوزی و حتی همین هول‌اند، رییس جمهور فعلی فرانسه که کشورش با حملات تروریستی مرگبار داعش رو به رو شده است. اما به نظر می‌رسد، هیچ یک از چهره‌های سیاسی در اروپا، خبرساز بودن جناب سیلویو را نداشته و به اندازه ایشان، در حوزه‌های مختلف دستی بر آتش ندارند.
 

همه سلفی‌های نخست وزیر جنجالی ایتالیا

(سیلویو برلوسکونی هزاران بار بر روی جلد مجلات جهان قرار گرفته است)


نخست وزیر هشتاد ساله اسبق ایتالیا که مدت زیادی زمام دار این کشور بود،‌ بارها بخاطر دل بری معشوقه‌های جوان و حضور در رسانه ها، جراحی زیبایی انجام داده و برای کسب محبوبیت‌های فراوان، در مستطیل سبز، فعالیت‌های فراوانی دنبال کرده است. سیلویو تنها چهره سیاسی ایتالیا هست که بیش از ۲۴ میلیون صفحه در وب درباره ایشان مطالبی ایندکس شده و به زبان‌های مختلفی در اختیار مخاطبان قرار دارد. ورونیکا لاریو (Veronica Larion) از سا ۱۹۹۰ تا ۲۰۱۰ و هم چنین کلارا الویرا لوسیا (Clara Elvira Lucia) از سال ۱۹۶۵ تا ۱۹۸۵ میلادی، همسران مشخص برلوسکونی معرفی شدند. هر دو از بازیگران ایتالیایی بودند که هر یک پس از بیست ساله زندگی مشترک، از برلوسکونی جدا شدند. برلوسکونی، حتی در زمان زندگی با این دو فرد نیز،‌ با معشوقه‌های مختلفی از مجریان تلویزیونی گرفته تا مدل‌های روسی را در زمان تصدی نخست وزیری این کشور،‌ در ارتباط بود که تقریباً هر ماه از زندگی وی را سوژه دوربین خبرنگاران می‌کرد.
 

همه سلفی‌های نخست وزیر جنجالی ایتالیا

(عکس سیلویو برلوسکونی بر روی جلد مجله تایم- مردی پشت خطرناک‌ترین اقتصاد جهان)


وی ۵ فرزند دارد و بر اساس اطلاعات رسانه ها، ثروتی معادل ۷ میلیارد دلار را در طول عمرش به جیب زده که پول‌دارترین ایتالیایی دنیا لقب گرفته است. اما واقعاً برلوسکونی کیست؟

سیلویو برلوسکونی سیاستمدار و سرمایه‌دار ایتالیایی است. او دومین نخست‌وزیر ایتالیا به جهت مدت باقی ماندن در سمت نخست وزیری است. وی در سه دوره این سمت را در سال‌های ۱۹۹۴-۱۹۹۵، ۲۰۰۱-۲۰۰۶ و از ۲۰۰۸-۲۰۱۱ به عهده داشته‌است. وی ریاست حزب «به‌پیش ایتالیا» را بر عهده دارد.
 

همه سلفی‌های نخست وزیر جنجالی ایتالیا

(تصویری خاص از آقای خاص ایتالیا در سفری هوایی با مدودف و پوتین در سوچی روسیه- دسامبر ۲۰۱۰)


همچنین مالک باشگاه میلان و ثروتمندترین شخصیت سیاسی جهان نیز محسوب می‌شود. طبق فهرست تهیه شده توسط مجله فوربز او با سرمایه ۸ میلیارد دلاری، ۷۴ مین ثروتمند جهان است. سیلویو برلوسکونی همچنین مالک امپراتوری بزرگ رسانه‌ای در ایتالیا به شمار می‌رود.
 

همه سلفی‌های نخست وزیر جنجالی ایتالیا

(سیلویو برلوسکونی از حرکات دست به عنوان یک رفتار سیاسی رسانه ای زیاد استفاده می‌کند)


یکی از جنجالی‌ترین روزهای زندگی آقای برلوسکونی میلیاردر زمانی بود که روزنامه آل پائیس اسپانیا در سال ۱۳۸۸ تصاویری از میر توپولانک، نخست‌وزیر سابق جمهوری چک به همراه دو زن دیگر در ویلای برلوسکونی را منتشر کرد. این روزنامه در مقاله ای با عنوان تصاویری که برلوسکونی مایل نیست مردم ایتالیا آن‌ها را ببینند به چاپ رساند. در پی انتشار این تصاویر، سروصدای زیادی در ایتالیا به راه افتاد و رسانه ها و احزاب، جنجال آفرینی کردند.
 

همه سلفی‌های نخست وزیر جنجالی ایتالیا

(برلوسکونی در ۴ دهه اخیر، هیچ گاه عذرخواهی نکرده است)


برلوسکونی نیز در واکنش به انتشار این تصاویر گفت: «من به‌هیچ‌عنوان متأسف نیستم. این عکس‌ها نشان‌دهندهٔ هیچ‌گونه فساد اخلاقی نیست. این عکس‌ها تنها تجاوز به حریم خصوصی مرا نشان می‌دهد.»
 

همه سلفی‌های نخست وزیر جنجالی ایتالیا



البته برلوسکونی در طی ۲ دهه اخیر، بخاطر زندگی پر فراز و نشیبش، بیش از ۲۵۰۰ بار به دادگاه‌های مختلف احضار شده که ماحصلش، پرداخت ۳۰۰ میلیون دلار بوده است. برلوسکونی در حال حاضر سهامدار عمده Mediaset و باشگاه فوتبال مشهور AC MILAN از سال ۱۹۸۶ تا کنون هست.

برلوسکونی خیلی به آداب سیاسی اعتقادی ندارد، بارها تصاویری از ایشان در حال انجام رفتارهای دور از آداب دیپلماتیک گرفته شده است که در جنجالی تر شدن چهره ایشان بی تأثیر بود.
 

همه سلفی‌های نخست وزیر جنجالی ایتالیا

(سیلویو برلوسکونی در حال خوشمزه بازی در کنار ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه)


جالب هست که بدانید، آقای برلوسکونی پیش از نخست وزیری، سال‌های برای کشتی‌های تفریحی به عنوان یک خواننده فعالیت داشته است. سایت اینترنتی وی در نشانی https://www.forzasilvio.it قرار دارد.


همه سلفی‌های نخست وزیر جنجالی ایتالیا
 
(سلفی پر سر و صدای سیلویو برلوسکونی که در شبکه‌های اجتماعی هم بازتاب یافت)


همه سلفی‌های نخست وزیر جنجالی ایتالیا
 
(سلفی خندان سیلویو برلوسکونی با فرزندانش در آوریل ۲۰۱۴)


همه سلفی‌های نخست وزیر جنجالی ایتالیا
 
(سلفی سیلویو برلوسکونی با شماری از سیاست مداران ایتالیایی در ۲۰۱۳)

 
همه سلفی‌های نخست وزیر جنجالی ایتالیا

(سلفی ژورنالیستی سیلویو برلوسکونی با فعالان اجتماعی در ایتالیا)
 

همه سلفی‌های نخست وزیر جنجالی ایتالیا

(سلفی غمگین سیلویو برلوسکونی با فرانسیسکا پاسکاله)
 

همه سلفی‌های نخست وزیر جنجالی ایتالیا

(سلفی سیلویو برلوسکونی با Roddy Tyrrel)
 

همه سلفی‌های نخست وزیر جنجالی ایتالیا

(سلفی سیلویو برلوسکونی با Pasquetta)


همه سلفی‌های نخست وزیر جنجالی ایتالیا
 
(سلفی خیابانی سیلویو برلوسکونی در میلان)
 

همه سلفی‌های نخست وزیر جنجالی ایتالیا

(سلفی خندان سیلویو برلوسکونی در منزل Domenico Vacca)


همه سلفی‌های نخست وزیر جنجالی ایتالیا
 
(سلفی سیلویو برلوسکونی با یکی از طرفداران در رم ایتالیا)

 
همه سلفی‌های نخست وزیر جنجالی ایتالیا

(سلفی سیلویو برلوسکونی با یکی از طرفداران در اجلاس ژنو سوئیس)
 

همه سلفی‌های نخست وزیر جنجالی ایتالیا

(سلفی سیلویو برلوسکونی با یکی از معشوقه ها که در اینستاگرام بازتاب یافت)
Silvioberlusconi2015


همه سلفی‌های نخست وزیر جنجالی ایتالیا
 
(سلفی سیلویو برلوسکونی روبروی رستورانی در میلان ایتالیا در حلقه طرفداران)


سیلویو برلوسکونی در فضای مجازی، فعالیت خاصی ندارد، اما اخیراً صفحه ای به نام سیلویو برلوسکونی ۲۰۱۵ در شبکه اجتماعی اینستاگرام به نام ایشان منتشر شده که بیش از ۳۱ هزار مخاطب دارد. در این صفحه، تصاویری از دیدارهای سیاسی و اجتماعی نخست وزیر جنجالی اسبق ایتالیا به تصویر کشیده است که مشاهده آن خالی از لطف نیست.
 

همه سلفی‌های نخست وزیر جنجالی ایتالیا

(تصویر صفحه شخصی رسانه ای سیلویو برلوسکونی در اینستاگرام)


اشاره می‌شود که نخست وزیر جنجالی ایتالیا، در سال 1974 میلادی کانال تلویزیونی محلی «تله میلانو» را بنیان گذاشت و 4 سال بعد، «کانال 5» را به صورت سراسری در ایتالیا راه‌اندازی کرد. این ۲ کانال تلویزیونی، در حال حاضر مخاطبان زیادی در داخل و خارج از این کشور دارد و برنامه‌های متنوعی را هر روز تولید و پخشم یک‌اند.

وی، نخستین فردی بود که شبکه خصوصی رایگان فرانسه را به عنوان TV5 تأسیس نمود و در دهه نود میلادی، حوزه نفوذ رسانه ای خود را به ایتالیا، فرانسه و اسپانیا کشاند. وی اکنون مالک بزرگ‌ترین شبکه تبلیغاتی در این کشور هست.

برلوسکونی همان طور که گفته شد، صاحب شرکت رسانه‌ای «مدیاست» هم هست. این شبکه در نشانی اینترنتی به آدرس MEDIASET.IR در دسترس هست.
 

همه سلفی‌های نخست وزیر جنجالی ایتالیا



در سال ۲۰۰۹ اسکای ایتالیا یک شرکت تلویزیون ماهواره‌ای متعلق به رابرت مرداک به خاطر مسدود کردن فروش و پخش آگهی‌هایش از شرکت «مدیاست» به مراجع قضایی شکایت کرد. در مقابل اسکای ایتالیا شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای متعلق به «نیوز کورپریشن» از پخش برنامه‌های یک کانال تلویزیونی «مدیاست» خودداری کرد. این اقدام باعث شد که در تازه‌ترین فصل از نبرد تجاری بین این دو شبکه تلویزیونی خصوصی بزرگ، این بار «مدیاست» از رقیب خود شکایت و تقاضای غرامت کند.

برخی معتقدند که شرکت رسانه‌ای «مدیاست» که در سالهای دهه ۱۹۷۰ توسط سیلویو برلوسکونی تأسیس شد، به طور مشترک و در رابطه‌ای تنگاتنگ با رادیو و تلویزیون دولتی ایتالیا، بر عرصه رسانه‌ای این کشور احاطه کامل دارد. برلوسکونی در مقام نخست وزیر شخصاً بسیاری از مدیران و مقامات ارشد رادیو و تلویزیون دولتی را انتصاب می‌کرد.

شرکت «مدیاست» صاحب چهار کانال تلویزیونی است و حدود ۴۱ درصد از بازار تلویزیون ایتالیا را در دست خود دارد. سهم رادیو تلویزیون دولتی ایتالیا در این بازار حدود ۳۷ درصد است. برای همین، از برلوسکونی به عنوان غول رسانه ای در اروپا یاد می‌برند که نمونه ثانی در این قاره ندارد.

در روزهای آینده، نگاهی داریم به زندگی پرفراز و نشیب کهنه سیاست مدار ایتالیا و او را از قاب تصاویر کارتون و روی جلد رسانه‌های جهان در سرویس چهره‌های برترین ها دنبال می‌کنیم.

دنیای سلبریتی های سیاست و هنر را با ما دنبال کنید.







تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن