تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815400276




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخست وزیر ایتالیا: تروریست ها در اروپا متولد و بزرگ شده اند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: نخست وزیر ایتالیا: تروریست ها در اروپا متولد و بزرگ شده اند
«متئو رنتزی» نخست وزیر ایتالیا با اشاره به حملات تروریستی که پاریس را به خون آغشته کرد، گفت: اغلب تروریست ها در اروپا متولد و بزرگ شده اند.
آفتاب : رنتزی روز سه شنبه در آیین افتتاحیه نشریه «اوریگامی» در خصوص راهکارهای مبارزه با تروریسم، گفت: گفتن اینکه باید مرزهایمان را ببندیم، به معنای این است که تروریست ها را در داخل کشور نگه داریم؛ زیرا این قاتل ها در اغلب موارد، در اروپا متولد و بزرگ شده اند و آنها با فرزندان ما همبازی بودند و این یک تهدید داخلی است.

وی افزود: باید متعادل بود و عقل سلیم داشت؛ باید انواع مداخله ها سنجیده شوند؛ این چالش فقط با اقدام نظامی حل نمی شود بلکه تنها زمانی بر چالش غلبه می کنیم که بتوان بر چالش تربیتی پیروز شد.

نخست وزیر ایتالیا ادامه داد: ما می توانیم به پوتین رییس جمهوری روسیه اعتماد کنیم. البته این بدان معنا نیست که روسیه «سردمدار» مبارزه با تروریسم در عرصه بین المللی باشد؛ پوتین رییس یک کشور مهم برای ثبات جهان است و به همین دلیل حضور وی برای مقابله با تروریسم، اساسی و مهم است. اینکه یک پرده آهنین میان ما و روسیه بلند شود، غیر قابل قبول است.

وی، ضمن یادآوری اینکه در ایتالیا در سال جاری میلادی 55 نفر اخراج و 59 هزار نفر بازرسی شده اند، افزود: هیچ کسی نمی تواند فکر کند که از تروریسم مصون است؛ ایتالیا سهم خود را (در مبارزه با آن) ایفا می کند.

به گزارش ایرنا ،رنتزی پس از واقعه فرانسه و تشدید تهدیدات تروریستی، ضمن تأکید بر اینکه ایتالیا با حکمت، تعادل و قاطعیت نسبت به مقوله تروریسم واکنش نشان می دهد، گفت: قاطعیت در مبارزه با تروریسم، ضروری است اما می دانیم که برخی واکنش ها (نظامی) منجر به ایجاد لیبی های دیگر می شود و ما نمی توانیم این اجازه را به خود بدهیم.




تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن