تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815401583




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سئول گسترش روابط کره جنوبي و کانادا را خواستار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ آبان ۱۳۹۴ (۱۶:۴۶ب.ظ)
سئول گسترش روابط کره جنوبي و کانادا را خواستار شد موج- رئيس جمهور کره جنوبي به نمايندگي از سئول، خواستار گسترش روابط کره جنوبي و کانادا شد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از يونهاپ، پارک گئون هاي، رئيس جمهور کره جنوبي خواستار گسترش روابط سئول و اتاوا شد.
رئيس جمهور کره جنوبي در ديدار با جاستين ترودو، نخست وزير جديد کانادا در حاشيه نشست سالانه رهبران آسيا و اقيانوس آرام خواستار افزايش روابط کره جنوبي و کانادا شد.
پارک اظهار کرد: اميدوارم روي کار آمدن ترودو يک تغيير واقعي در روابط دو کشور به وجود آورد.
اين اولين بار است که رئيس جمهور کره جنوبي با نخست وزير جديد کانادا ديدار مي کند.
در سال گذشته، پارک طي نشستي با سلف ترودو در اتاوا درباره همکاري استراتژيک کره جنوبي-کانادا توافق کرد.
پارک و ترودو درباره طيف گسترده اي از مسائل، از جمله تجارت دو جانبه، تغييرات آب و هوا و وضعيت شبه جزيره کره با يکديگر گفتگو کردند.
انتظار مي رود که انعقاد موافقت نامه تجارت آزاد بين کره جنوبي و کانادا که اخيراً امضا شده به افزايش تجارت دو جانبه و سرمايه گذاري دو کشور منجر شود.
ترودو تصريح کرد: موافقت نامه تجارت آزاد کره جنوبي و کانادا يک موفقيت بزرگ در روابط دو کشور محسوب مي شود، امّا؛ لازم است که سئول و اتاوا به تلاش هاي خود براي گسترش روابط دو جانبه بيافزايند.
پارک در نشستي جداگانه با بنينو آکينو، رئيس جمهور فيليپين درباره افزايش سطح همکاري هاي دو کشور در زمينه هاي دفاعي، اقتصادي و امنيت اتباع کره جنوبي در فيليپين گفتگو کرد.
طي سال هاي اخير ناامني اتباع کره جنوبي در فيليپين افزايش يافته است، به طوري که طي سال جاري ميلادي 9 نفر از اتباع کره جنوبي در فيليپين کشته شدند.
رئيس جمهور کره جنوبي در ديدار با همتاي فيليپيني خود گفت: منطقه آسيا و اقيانوسيه نبايد در چرخه رشد اقتصادي آهسته گير کند و لازم است که سياست هايي به منظور افزايش سرعت رشد اقتصادي در کشورهاي منطقه اجرا شود.
پارک گئون هاي توضيح داد: کره جنوبي آمادگي دارد تا تجربيات خود را در زمينه توسعه در اختيار کشورهاي آسيا و اقيانوسيه قرار دهد.
وي ادامه داد: دستيابي به توسعه پايدار بدون حل و فصل موضوع فقر در روستاها که حدود 70 درصد از جمعيت جوامع فقير را تشکيل مي دهند، امکان پذير نيست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن