تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812897752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصرف بي رويه سم و کود موجب ازدياد بيماري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۳۹ب.ظ)
فرقاني : مصرف بي رويه سم و کود موجب ازدياد بيماري است موج-
به گزارش خبرگزاري موج،رئيس اتاق بازرگاني شيراز پيش از ظهر چهارشنبه در همايش ارگانيک گفت: اميدواريم مباحث مطرح شده در اين همايش شرايطي را براي توليدات کشاورزي استان فارس که بخش زيادي از غذاي مردم کشور را تامين مي کند به گونه اي ايجاد کند که راهبردي شود تا مورد استفاده آيندگان قرار گيرد.
وي افزود:تلاش ما در اتاق اين است که با برگزاري اينگونه سمينار بتوانيم مطالبي را بيان کنيم که ناگفته ها را به شکلي مطرح کنيم که چگونگي قدم برداشتن در مسير اقتصاد را در آينده مشخص کند؛ زيرا ديگر امکان آزمون و خطا نداريم.
فرقاني با بيان اين که، فارس با اين حجم توليد محصولات کشاورزي حتما حرف هاي زيادي براي گفتن دارد افزود:در اين گونه سمينارها بايد مباحثي مطرح شود که سلامت محصولات را تضمين کند.
وي نياز روز افزون به ساخت درمانگاه و بيمارستان را نشانه بيماري هاي بيشتر در جامعه دانست و گفت:مصارف بي رويه کود و سم از عوامل اصلي اين عارضه است.
رئيس اتاق بازرگاني شيراز ادامه داد: با آگاهي دادن به مردم بهتر است موضوع را از سرچشمه اصلاح کنيم و اجازه ندهيم محصولات ناسالم وارد سفره مردم شود.
فرقاني به فعاليت هاي اتاق در اين زمينه اشاره کرد و عنوان کرد اتاق بازرگاني شيراز از 2 سال پيش تا کنون در بحث تدوين استاندارد هاي نهاد هاي کشاورزي اقدامات خوبي داشته به گونه اي که حدود 12 مورد از مواد استانداردي تدوين شده در اين اتاق به ثبت ملي رسيده است.
وي با تاکيد بر تداوم مسير تحقيقات و تدوين استاندارد ها در اتاق شيراز گفت:امسال حدود 57 موورد از مواد استانداردي را به استان فارس محول شده که با اين نگاه مثبت،فارس بتواند خدمات خوبي را ارائه کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن