تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815305156




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري مرحله نهايي رزمايش محمد رسول الله 3


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ آبان ۱۳۹۴ (۱۴:۵۴ب.ظ)
برگزاري مرحله نهايي رزمايش محمد رسول الله 3 موج-مرحله نهايي و پاياني رزمايش محمد رسول الله 3 نيروي زميني ارتش در منطقه تربت جام انجام شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در مرحله پاياني از رزمايش پهباد هاي نيروي زميني ارتش با پرواز در آسمان منطقه رزمايش به شناسايي مواضع، استحکامات، تجهيزات و نيروي انساني دشمن فرضي پرداختند و پس از شناسايي و عکسبرداري تمامي اطلاعات را به يکان هاي واکنش سريع مستقر در منطقه رزمايش ارسال کردند.
در ادامه مرحله پاياني رزمايش يگان هاي واکنش سريع پس از شناسايي دقيق منطقه با پشتيباني آتش سنگين جنگنده بمب افکن هاي نيروي هوايي ارتش و بالگردهاي هوانيروز بر مواضع تجهيزات سبک و تجهيزات سنگين پيشروي دشمن را متوقف کردند و نيروهاي خودي توانستند با استفاده از سلاح هاي تک تير انداز و ديگر سلاح هاي بومي و پيشرفته مواضع دشمن را مورد هدف قرار دهند.
همچنين در روز پاياني رزمايش، عمليات هاي برن، هلي برن و اسلينگ توسط هوانيروز صورت گرفت و اجراي عمليات جنگ هاي نوين توسط يکان جنگال تيپ 177 پياده انجام شد.
ايجاد اشراف اطلاعاتي با هماهنگي مرحله پاياني بين سامانه هاي مختلف اطلاعاتي نيروي زميني ارتش در حوزه جمع آوري اخبار نيروهاي فرا منطقه اي از جمله اقدامات روز پاياني رزمايش محمد رسول الله 3 بود.
ايجاد زمين مسلح يکي از بخش هاي مهم عمليات روز پايان رزمايش بود که توسط مهندسين جوان و توانمند سازمان تحقيقات و جهاد خودکفايي ارتش با موفقيت انجام شد.
همچنين در اين رزمايش از سلاح هاي بومي از قبيل ضد بالگردهاي شاهر، باهر و موشک بهينه سازي شده تاو که بر بالگردهاي هوانيروز نصب شده بود استفاده شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن