تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815347738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشخوان خبر/ بلیت پروازهای اربعین تمام شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: پیشخوان خبر/ بلیت پروازهای اربعین تمام شد


بلیت پروازهای خارجی برای زائران اربعین حسینی به مقصد عراق فروخته شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مقصود اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی، خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی را افتخاری برای همکارانش دانست. سامانی با اعلام اینکه 260 پرواز ویژه برای انتقال زائران اربعین در نظر گرفته شده، افزود: علاوه بر این 141 پرواز نیز بر اساس برنامه های قبلی انجام می شود و تعدادی پرواز نیز به صورت فوق العاده پیش بینی شده که در مجموع  679 پرواز از 4 تا 18 آذر انجام خواهد شد. دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان اینکه سال قبل به علت برخی بی نظمی ها، اجحاف در حق زائران شد و بلیت ها در بازار سیاه با قیمت های گزاف فروخته شد، امسال برای پیشگیری از این امر قیمت ها مصوب شده و شرکت ها بر اساس مصوبه ای که ابلاغ شده، اقدام به فروش بلیت خواهند کرد. سامانی با اشاره به اینکه همه پروازها بصورت رفت و برگشت خواهد بود، نرخ بلیت ها را به این شرح اعلام کرد:
قیمت بلیت ها:
مسیر تهران – نجف – تهران ۹۵۰ هزار تومان
مسیر تهران – بغداد – تهران ۸۵۰ هزار تومان
مسیر مشهد – نجف – مشهد یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
مسیر مشهد – بغداد – مشهد یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان
پیشخوان
سامانی گفت: فروش بلیت ها از امروز در اهواز آغاز می شود و پروازهای تبریز هم به احتمال زیاد بعد از ظهر امروز عرضه خواهد شد که نرخ آنها بر مبنای پروازهای تهران تا نجف است. البته اگر مسافری خواستار صندلی فرست کلاس باشد، نرخ ها بیشتر است. این مقام شرکت های هواپیمایی افزود: برای جلوگیری از ایجاد بازار سیاه، راهکارهایی در نظر گرفته شده و تصمیم گرفته ایم که دفاتر مشخصی برای فروش این بلیت ها در نظر گرفته شود. نشانی این دفاتر در سایت های شرکت های هواپیمایی درج شده است. سامانی اضافه کرد: فروش بلیت ها از 19 آبان آغاز شده و با توجه به استقبال زیادی که وجود داشت، اغلب پروازها کامل شده و به ندرت می توان بلیت فروخته نشده دریافت کرد.
دانلود دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی علت فروش سریع بلیت ها را خرید گروهی بلیت توسط هیئت های مذهبی عنوان کرد و گفت: تاکید شده که زائران به صورت گروهی به کربلا بروند. همچنین تلفن 66048007 برای رسیدگی به شکایات مسافران در نظر گرفته شده است و نشانی دفاتر فروش نیز در سایت های شرکت های هواپیمایی موجود است.

لینک را کپی کنید


چهار شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن