تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802492774




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف رزمایش الی بیت‌المقدس بالا بردن توان رزمی و دفاعی-امنیتی است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: هدف رزمایش الی بیت‌المقدس بالا بردن توان رزمی و دفاعی-امنیتی است
جانشین سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: بیش از 35 هزار بسیجی در رزمایش الی بیت‌المقدس که در قم برگزار می‌شود حضور دارند که هدف آن بالا بردن توان رزمی و دفاعی-امنیتی است.


به گزراش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین، ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: به لطف و عنایت خداوند در آستانه هفته بسیج، امسال رزمایش منطقه‌ای مرکزی الی بیت المقدس 94 در محدوده استان ولایت‌مدار قم در تاریخ 28 و 29 آبان ماه سال جاری و با حضور بیش از 35 هزار رزمنده بسیجی از گردان های رزمی در یگان های مردم پایه استانهای تهران بزرگ، تهران، البرز، قم، سمنان و مرکزی  در قالب 120 گردان از گردان های امام حسین و الی بیت المقداس اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: اهدافی که در این رزمایش دنبال می شود، تمرین آمادگی های رزمی نظامی دفاعی امنیتی و توسعه یک به سه ی گردان های رزمی بسیج است.


سردار فضلی در ادامه با بیان اینکه قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) سپاه و بسیج، این رزمایش را هدایت و فرماندهی می کند، افزود: این رزمایش ها در استانها به صورت جامع و کامل انجام شده است و وقتی عنوان منطقه‌ای را به خود می گیرد، در یک جغرافیای خاص، چند استان همزمان با هم از شروع فراخوانی، ستون کشی و اقدامات تاکتیکی در منطقه رزمگاه، استقرار و اردوی صحرائی بسیجیان اجرای ماموریت خواهند داشت.


وی با بیان اینکه این رزمایش ها تست عملیاتی و میدانی است، خاطرنشان کرد: کلاس‌های آموزشی تئوری و عملی در دستور کار این رزمایش قرار دارد و تشکیل حلقه های صالحین نیز بخشی از این رزمایش بزرگ است.


جانشین سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: عزیزان بسیجی ضمن آماده شدن برای پیاده‌روی تاکتیکی، در حضور جمع کثیری از مسئولین لشکری و کشوری و فرماندهان عالی رتبه نیروهای مسلح، اجتماعی را در یک میدان‌سان به شکل ساختاری و سازمان دهی شده گردانی خواهند داشت.


وی در تشریح برنامه های این رزمایش دو روزه اعلام نمود: بعد از مراسم‌سان، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن ایراد سخنرانی، اجازه ادامه برنامه ها را خواهند داد. این یادگار دوران دفاع مقدس افزود: چون در ایام شهادت بی بی رقیه(س) هستیم، مراسمات معنوی و مداحی نیز در برنامه قرار دارد و بعد از مراسم مدیحه سرائی، بسیجیان به سمت منطقه رزمگاه بر خواهند گشت و رزمایشی را که با اجرای آتش‌های حمایتی و پشتیبانی خواهد بود، اجرا می کنند.


سردار فضلی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات و اقدامات رسانه ملی، تأکید کرد: انعکاس رزمایش در رسانه ها به اندازه رزمایش می تواند اثر داشته باشد.


جانشین سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: رسانه ملی و سایر رسانه های مکتوب و مجازی به بهترین وجه ممکن این آمادگی ها را به استحضار مردم برسانند و طبیعی است این رزمایش هم برای دوستان و هم برای دشمنان انقلاب اسلامی پیام های متفاوتی دارد.


وی افزود: در این رزمایش ما در شرایطی که هم شب و هم روز، هم زمین، هم آسمان و هم دریا را رصد می کنیم، آمادگی فرزندان انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری را به نمایش خواهیم گذاشت.


جانشین سازمان بسیج مستضعفین در ادامه ضمن قدردانی از مردم شریف و ولایت‌مدار استان قم به ویژه جغرافیای پیرامونی منطقه رزمایش به جهت همراهی‌های لازم جهت برگزاری این رزمایش بزرگ، ابراز کرد: امروز به فضل خداوند قریب به دو هزار و دویست و پنجاه گردان رزمی، دفاعی و امنیتی و احتیاط از عزیزان دریادل بسیجی در سراسر کشور تشکیل شده است.


سردار فضلی در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه گردان‌های امام حسین(ع)، امام علی(ع)، الی بیت المقدس و گردان‌های کوثر در حوزه خواهران از گردان‌های همیشه بیدار بسیج هستند، تصریح کرد: این گردان‌ها در ماموریت‌های دفاعی، امنیتی و احتیاط، تاکتیک‌های پنچگانه‌ای را تمرین می کنند که نسبت به احصاء تهدیدات هر استان خودشان را برای مقابله با تهدیدات آن استان در حوزه دفاعی، امنیتی آماده می کنند.






انتهای پیام/






برای دریافت پیامک‎ها و اخبار باشگاه خبرنگاران جوان به کانال تلگرامی ما بپیوندید




اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

تروریست‌ها 36 سال است که در فکر هدف قرار دادن تهران هستند
حماسه عاشورایی آزادسازی " سوسنگرد " بعد از 57 روز
شیعیان "نبل" و "الزهرا" در سوریه مدتهاست مقاومت می‌کنند
ایران "همه لوازم قدرت" را در اختیار دارد + تصاویر





۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن