تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815482660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظارت مستمر راه‌آهن بر قيمت بليت قطار


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ آبان ۱۳۹۴ (۹:۴۲ق.ظ)
نظارت مستمر راه‌آهن بر قيمت بليت قطار موج - عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بيان اينکه راه‌آهن بر قيمت بليت قطار نظارت مستمر دارد، گفت: توجه وزارت راه و شهرسازي به حمل‌ونقل حومه مردم را به استفاده از وسايل حمل‌ونقل عمومي تشويق مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد سعيد زمانيان دهکردي با بيان اين که راه‌آهن جمهوري اسلامي ايران به عنوان نماينده دولت بر افزايش نرخ بليت قطار نظارت دارد، گفت: اگر قرار بر تغييرات نرخ بليت قطار باشد شرکت‌هاي خصوصي به صورت خودسر نمي‌توانند اعمال نظر کنند و راه‌آهن مانع آن‌ها خواهد شد.
وي به وضعيت اقتصادي موجود در کشور اشاره و تأکيد کرد: در چنين شرايطي دولت بايد براي حمل‌ونقل عمومي مردم يارانه در نظر مي‌گيرد تا قيمت‌ها بيش از پيش گران نشود.
عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تأکيد کرد: با توجه به اين که وزارت راه و شهرسازي رويکرد جديدي در قبال خدمات‌دهي به مسافران حومه کلان‌شهرها در نظر گرفته، بايد از طرح‌ها و خدمات ويژه وزارت راه و راه‌آهن حمايت شود تا حمل‌ونقل درون‌شهري و برون‌شهري به صورت يکپارچه‌اي به هم متصل شوند؛ در حال حاضر شاهد حمل‌ونقل فعال قطارهاي حومه‌اي با نرخي مناسب در جنوب٬ شرق و غرب تهران هستيم که با حمايت دولت از صنعت ريلي اين مدل حمل‌ونقلي در حال توسعه است.
وي توجه وزارت راه و شهرسازي به حمل‌ونقل حومه را مشوق مردم در استفاده از وسايل حمل‌ونقل عمومي خواند و افزود: در اين شرايط يارانه‌هاي مرتبط با حمل‌ونقل ريلي نيز بايد به طور کامل پرداخته شود.
زمانيان يادآور شد: طبق قانون بايد ۷.۵ ميليارد دلار ظرف ۱۰ سال از محل صرفه‌جويي سوخت به راه‌آهن اختصاص يابد که البته هنوز اين بند قانوني اجرايي نشده و شرکت نفت ريالي به هيچ يک از دستگاه‌هاي قيد شده در ذيل بند «ق» ازجمله راه‌آهن پرداخت نکرده است.
عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به نشست اعضاي کميسيون متبوعش با مديرعامل شرکت راه‌آهن تأکيد کرد: نمايندگان مجلس؛ به‌ويژه اعضاي کميسيون پيگير اجرايي شدن اين بند قانوني هستند تا شرکت راه‌آهن بتواند از اين طريق طرح‌ها و پروژه‌هاي خود را با سرعت بيشتري اجرايي کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن