تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813074978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهارنظر تمسخر آميز زلاتان درباره دانمارکي ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ آبان ۱۳۹۴ (۸:۵۳ق.ظ)
اظهارنظر تمسخر آميز زلاتان درباره دانمارکي ها موج-کاپيتان تيم ملي فوتبال سوئد بعد از پيروزي اين تيم در ديدار برابر دانمارک و صعود به مرحله گروهي يورو 2016 اظهار نظر تمسخر آميزي را درباره دانمارکي ها بر زبان آورد.
به گزارش خبرگزاري موج، تيم ملي فوتبال سوئد با درخشش زلاتان ابراهيموويچ يکي ديگر از مسافران فرانسه شد و جواز صعود به يورو 2016 را به دست آورد.
سوئد که در ديدار برگشت پلي آف يورو 2016 در خانه دانمارک به ميدان رفته بود، به تساوي دو بر دو دست يافت تا در مجموع با نتيجه چهار بر سه جواز صعود به مرحله گروهي يورو 2016 را به دست آورد.
ستاره سوئد در اين ديدار زلاتان ابراهيموويچ بود که توانست هر دو گل تيمش را به ثمر برساند. او در ديدار رفت هم يک گل به ثمر رساند تا بيشترين سهم را در صعود تيمش داشته باشد.
زلاتان که بازيکن بسيار مغروري است، بعد از پايان بازي اظهار نظري تمسخر آميز درباره تيم حريف داشت. او گفت: بسياري بر اين باور بودند که دانمارک آخرين ايستگاه من است و بعد از شکست در اين ديدار، اعلام بازنشستگي خواهم کرد ولي من موفق و باعث بازنشستگي دانمارک شدم.
کاپيتان تيم ملي فوتبال سوئد ادامه داد: بسيار خوشحالم که در اين ديدار موفق به گلزني شدم و زمينه‌ساز صعود تيم ملي کشورم به يورو 2016 شدم. لحظات بسيار زيبايي دارم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن