تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815464074




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

˝مستند سازی˝ تاثیر سفرهای راهیان نور دانش آموزی را مضاعف می کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون پرورشی آموزش و پرورش استان قم در گفتگو با پانا ˝مستند سازی˝ تاثیر سفرهای راهیان نور دانش آموزی را مضاعف می کند معاون پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: مستند سازی و ثبت خاطرات اردوهای راهیان نور دانش آموزی، تاثیر این سفرها را دوچندان می کند.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۶ آبان ساعت 19:37

خبرگزاری پانا+استان قم+اردوی راهیان نور+ناصر حمزه ای+مستندسازی

ناصر حمزه ای در حاشیه اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی در گفتگو با خبرنگار پانا ابراز کرد: اردوهای راهیان نور دانش آموزی در سه مرحله قبل، حین و بعد از اردو برنامه ریزی می شود.
وی با بیان اینکه مقدمات اردوها از ماه ها قبل با تشکیل جلساتی در استانداری، سپاه و آموزش و پرورش برنامه ریزی و مصوب شده است، افزود: اعزام 10 هزار دانش آموز به اردوهای راهیان نور مصوب شده که تا پایان اسفند محقق خواهد شد.
معاون پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم ادامه داد: هر اتوبوس از زائران دانش آموز را 6 نفر راوی و کادر آموزش و پرورش همراهی می کنند.
حمزه ای بخش مهم این سفرهای معنوی را خاطره گویی راویان و مشاهده دقیق یادمان ها برشمرد و تصریح کرد: خاطره نویسی، فیلم برداری، عکاسی، دستنوشته و هر اقدامی که موجب مستند سازی و ثبت آثار رزم رزمندگان اسلام و شهدای عزیز می شود، تاثیر اردوهای راهیان نور را مضاعف می کند.
وی با تقدیر از مدیران آموزشگاه هایی که با برگزاری مسابقات خاطره نویسی و ... به استمرار حرکت راهیان نور و انتقال آن به نسل های آینده کمک می کنند، افزود: اردوهای راهیان نور دانش آموزی تاثیر محسوسی در رفتار دانش آموزان داشته است و این موضوع، در آثار آنان که مستند سازی و ثبت شده به خوبی پیداست.
لازم به ذکر است: با پایان یافتن اعزام کاروان های راهیان نور دختران دانش آموز، اعزام پسران دوره دوم متوسطه آموزشگاه های استان از ابتدای آذر آغاز می شود.
بمانی/   
 
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن