تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812961159




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري اولين روز کاري نشست سالانه فياس ( FEAS )در اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۴۵ب.ظ)
برگزاري اولين روز کاري نشست سالانه فياس ( FEAS )در اصفهان موج - بيست و يکمين نشست سالانه فدراسيون بورس هاي اروپايي و آسيايي (FEAS) امروز سه شنبه 26 آبان 94، به ميزباني بورس تهران در شهر اصفهان آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرگزاري موج اين نشست با خير مقدم دکتر حسن قاليباف اصل مديرعامل بورس تهران شروع و بحث هاي تخصصي نشست کميته کاري فياس آغاز شد.
همچنين مصطفي بالتاجي دبير کل فدراسيون بورس هاي اروپايي و آسيايي FEAS)) فهرست مطالب قابل ارائه در جلسه کميته کاري را مطرح کرد.
در ادامه اين نشست مسئول کارگروه قوانين و مقررات در مورد اقداماتي که انجام شده است گزارشي را ارائه کرد.
در اين جلسه کاري فياس، در مورد آموزش در محل (Onsite Training) گفتگو شد و از بورس قاهره به دليل برگزاري اين دوره آموزشي در مصر قدرداني گرديد، همچنين مقرر شد اين دوره آموزشي در سال2016 در بورس مسقط برگزار شود.
بنابراين گزارش در اين نشست چگونگي فراهم آوردن خدمات کارا براي بازار سرمايه مورد بررسي قرار گرفت و راه حل هايي مانند در نظر گرفتن قوانين ساده تر براي بنگاه هاي کوچک و متوسط SME مطرح شد.تقويت ارتباط بورس با سرمايه گذاران، ارتباط بورس و کارگزاران، ارتباط بين سرمايه گذاران از جمله موضوعاتي بود که مورد توجه اعضاي فياس قرار گرفت.
در ادامه نشست، مسئول کارگروه نظارت از بورس فلسطين گزارشي در خصوص اقدامات انجام شده در مورد رويه هاي نظارتي ارائه کرد و پيشنهاد به روز رساني قوانين و مقررات (RULE BOOK) مطرح شد.
در ضمن اعلام شد بورس قبرس و بانک (EBRD) به عضويت فياس در آمدند .
لازم به ذکر است نشست آتي کميته کاري فياس بهار 1395 به ميزباني بورس بخارست در کشور روماني برگزار خواهد شد.
شايان ذکر است عصر امروز سه شنبه 26 آبان 1394 نشست هيات مديره فدراسيون فياس به منظور تصميم گيري درباره مصوبات کميته کاري تشکيل مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن