تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815341949




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد مضاعف خواهران طلبه در عرصه پژوهش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۶:۲۳ب.ظ)
مدير حوزه‌هاي علميه خواهران کشور مطرح کرد: رشد مضاعف خواهران طلبه در عرصه پژوهش موج - قم - مدير حوزه‌هاي علميه خواهران کشور از رشد مضاعف بانوان طلبه در عرصه پژوهش تمجيد کرد و گفت: بايد نيازهاي پژوهشي پژوهشگران را برطرف کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مدير حوزه هاي علميه خواهران کشور در مراسم افتتاحيه دومين دوره نمايشگاه‌هاي تخصصي کتاب‌ حوزه‌هاي علميه خواهران با اشاره به اهميت کتاب و کتابخواني افزود: متأسفانه در حال حاضر با رکود جدي در بخش کتاب و کتابخواني مواجه هستيم که اميدواريم با برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته و پشتيباني خوب از اين عرصه شاهد رشد و تعالي فرهنگ کتاب و کتابخواني در جامعه باشيم.
وي با اشاره به تأثير شگرف مطالعه در پيشرفت جامعه اسلامي، ادامه داد: مفتخر هستيم در جامعه و عصري زندگي مي کنيم که بزرگان علمي و ديني ما همچون رهبر معظم انقلاب اهتمام ويژه‌اي به امر مطالعه و کتابخواني دارند و با توجه به مشغله بسيار، مسأله کتاب جايگاه و سهم ويژه‌اي در زندگي ايشان دارد.
حجت‌الاسلام والمسلمين محمودرضا جمشيدي خاطرنشان کرد: آيت‌الله العظمي سيستاني از بزرگاني است که روزي يک جلد کتاب مطالعه مي‌کند و مرحوم آيت‌الله مرعشي نجفي که امروز تراث و کتابخانه بسيار جامعي از او به يادگار مانده است، همت بالايي در مسأله کتابت و کتابخواني داشت.
وي با بيان اين که رشد خواهران طلبه در سال‌هاي اخير نسبت به مقوله پژوهش رو به فزوني بوده است و اين فعاليت‌هاي پژوهشي پژوهشگران را نيازمند کتابخانه‌هاي غني کرده است، افزود: بايد با پشتيباني از عرصه کتاب و کتابخواني اين نياز پژوهشگران برطرف شود تا طلاب بتوانند دغدغه‌هاي پژوهشي خود را عملي کنند و در اين مسير موفق‌تر از گذشته گام بردارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن