تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814662512




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بافت هاي فرسوده با صنعتي سازي ساختمان بهسازي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۴۲ب.ظ)
با امضاي تفاهم‌نامه همکاري صورت گرفت بافت هاي فرسوده با صنعتي سازي ساختمان بهسازي مي شود موج - امضاي تفاهم‌نامه همکاري شرکت عمران و بهسازي شهري ايران و انجمن صنفي فناوران صنعتي ساختمان تفاهم‌نامه همکاري دوجانبه امضا کردند
به گزارش موج تفاهم‌نامه همکاري شرکت عمران و بهسازي شهري ايران و انجمن صنفي فناوران صنعتي ساختمان امروز به امضاي مديران اين دو نهاد رسيد.
احمد خرم رئيس انجمن صنفي فناوران صنعتي ساختمان در مراسم امضاي اين تفاهم‌نامه با بيان اينکه اين انجمن، کنسرسيومي متشکل از فعالان صنعتي سازي ساختمان است که در آن بيش از ۱۴۰ شخصيت حقوقيِ توليدي و خدماتي ساخت‌وساز صنعتي عضويت دارند، گفت: امروز تفاهم‌نامه همکاري ميان انجمن صنفي فناوران صنعتي ساختمان و شرکت عمران و بهسازي شهري ايران با موضوع ورود اين انجمن به نوسازي بافت‌هاي ناکارآمد به امضاي دو طرف مي‌رسد.
رئيس انجمن صنفي فناوران صنعتي ساختمان ادامه داد: اين انجمن برآمده از انجمن انبوه‌سازان است که به‌طور تخصصي در حوزه صنعتي سازي ساختمان فعاليت مي‌کند؛ ضمن اينکه اعضاي حقوقي و حقيقي اين انجمن همگي از توانمندان حوزه ساخت‌وساز صنعتي هستند که با هماهنگي با وزارت راه و شهرسازي، توانِ انجمن در اين زمينه به کمک شرکت عمران و بهسازي شهري ايران براي اجراي طرح‌هاي بهسازي بافت‌هاي ناکارآمد شهري مي‌آيد.
محمد سعيد ايزدي مديرعامل شرکت عمران و بهسازي شهري ايران نيز با اشاره به امضاي تفاهم‌نامه همکاري اين شرکت با انجمن صنفي فناوران صنعتي ساختمان در خصوص بهسازي بافت‌هاي ناکارآمد شهري و صنعتي سازي در بافت فرسوده اظهار کرد: دولت يازدهم بر همکاري دولت با انجمن‌هاي تخصصي و حرفه‌اي تأکيد دارد که تفاهم‌نامه‌اي که امروز امضا مي‌شود نشانه‌اي از ايجاد شبکه همکاري دولت و نهادهاي صنفي تخصصي است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن