تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814805863




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه خدمات شايسته با به روز کردن صنعت آب و برق


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۵۱ب.ظ)
ارائه خدمات شايسته با به روز کردن صنعت آب و برق موج - قائم‌مقام وزير نيرو در بازديد از مرکز اسناد و کتابخانه وزارت نيرو که به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خواني انجام شد، مطالعه منابع تخصصي را يک ضرورت براي وزارت نيرو دانست و گفت: اين صنعت اگر به‌روز نباشد، نمي‌تواند خدمات شايسته‌اي ارائه کند.
به‌ گزارش خبرگزاري موج به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني وزارت نيرو (پاون)، ستار محمودي هم‌زمان با برگزاري هفته کتاب و کتاب‌خواني با حضور در مرکز اطلاعات علمي، اسناد و کتابخانه وزارت نيرو در ساختمان ستادي اين وزارتخانه با بيان اين مطلب اظهار داشت: بايستي بستري فراهم شود که در استفاده از فضاي کتابخانه حتي در زمان کار محدوديتي وجود نداشته باشد تا مطالعه که بخشي از حقوق فردي است به حقوق سازماني بدل نشود.
وي وزارت نيرو را از جمله وزارتخانه‌هايي دانست که با فن،‌ تخصص، استاندارد، مسائل اجتماعي، مردم، تغيير تکنولوژي و تغيير ساختارها همگام است و نمي‌تواند از مطالعه دور باشد.
محمودي مطالعه را به دو نوع عمومي و تخصصي تقسيم کرد و بيان داشت: شک ندارم که مطالعه تخصصي در بين کارکنان و مديران وزارت نيرو از درصد بالايي برخوردار است و با معيارهاي جهاني قابل مقايسه است.
وي مطالعه منابع اختصاصي را در وزارت نيرو يک ضرورت دانست و افزود: مطالعه اختصاصي جزو ابزار و حيات وزارت نيرو است، زيرا اين دانش بايستي مرتبا بروز شود تا بتوان با استفاده از آن خدمات بهتري را به جامعه ارائه داد.
قائم‌مقام وزير نيرو با ارائه راهکارهاي تشويقي به منظور افزايش سرانه مطالعه بين کارکنان و مديران وزارت نيرو گفت: مطالعه از جنس حقوق فردي است و بازتاب نقطه نظرات افراد اهل مطالعه و اهداي کتاب به علاقه‌مندان مي‌تواند در افزايش سرانه مطالعه مؤثر باشد.
وي مطالعه را جزئي از نياز دروني بشر دانست و اضافه کرد: بايستي زمينه براي مطالعه همکاران باز باشد و در استفاده از فضاي کتابخانه حتي در زمان کار محدوديتي ايجاد نشود تا مطالعه که بخشي از حقوق فردي است به حقوق سازماني بدل نشود.
محمودي ضمن ارزيابي مثبت از طرح مطالعه مديران، آثار آن را نسبي دانست و افزود: طرح مطالعه مديران مي‌تواند آثار مطلوبي در اجتماع، خانواده و محيط کار از خود به جا گذارد.
براساس اين گزارش، هفته کتاب و کتاب‌خواني که از سوي دفتر فناوري اطلاعات و آمار وزارت نيرو از تاريخ 24 الي 30 آبان در محل مرکز اطلاعات علمي، اسناد و کتابخانه اين وزارتخانه در حال برگزاري است، تاکنون برنامه‌هايي شامل: نشست بوم جستجو، آغاز دسترسي به مقالات بين‌المللي، نشست نقد و بررسي کتاب مديريت رفتار سازماني با حضور ايران‌نژاد پاريزي، اهداي کتاب به مراجعين مرکز اطلاعات علمي، اسناد و کتابخانه در هفته کتاب و کتاب‌خواني، حضور شوراي معاونان در مرکز اطلاعات علمي، اسناد و کتابخانه و اجراي طرح دوره‌اي مطالعه مديران ارشد وزارت نيرو را در پي داشته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن