تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815434905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعاليت 1999 مسجد در شهر تهران/ کمبود مسجد در بسياري از مناطق پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۳:۱۰ب.ظ)
فعاليت 1999 مسجد در شهر تهران/ کمبود مسجد در بسياري از مناطق پايتخت موج - معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران گفت: در شرايطي که 1999 مسجد در شهر تهران فعاليت مي کنند اما هنوز در بسياري از مناطق شهر با کمبود مسجد مواجه هستيم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام ميثم امرودي با حضور در دويست و هشتمين جلسه علني شوراي شهر تهران تصريح کرد: ستاد توسعه مساجد در شهرداري تهران تشکيل‌ شده و در اين ستاد سياست‌هاي مرتبط با ساخت مساجد تدوين مي‌شود.
وي افزود: در حال حاضر دقيق‌ترين آمايش کارشناسي شده در رابطه با جانمايي مساجد در شهر تهران، متعلق به شهرداري است.
معاون امور فرهنگي و اجتماعي شهرداري تهران با تأکيد بر اينکه در شهر تهران با کمبود مسجد مواجه هستيم خاطرنشان کرد: در ستاد توسعه مساجد شهر تهران براي ساخت مساجد در شهر برنامه‌ريزي مي‌شود و در تلاش هستيم تا مشکل کمبود مسجد در شهر تهران را حل کنيم.
حجت‌الاسلام امرودي با اشاره به تعيين يک کميته در ستاد توسعه مساجد براي مشخص کردن نوع معماري مسجدها اظهار کرد: در اين کميته، افرادي که به‌عنوان مهندس براي ساخت مساجد معرفي مي‌شوند، ابتدا آموزش‌هاي لازم را دريافت کرده تا مساجد بر اساس معماري ايراني و اسلامي ساخته شوند.
وي با ارائه آماري از تعداد مساجد شهر تهران اذعان کرد: در حال حاضر 1999 مسجد در شهر تهران احداث‌ شده اما اين تعداد نيز بر اساس جمعيت شهر تهران اندک است.
معاون فرهنگي و اجتماعي شهرداري تهران تأکيد کرد: پيش از تشکيل ستاد توسعه مساجد، تعداد مسجدهاي شهر تهران 1786 باب بود که اکنون اين تعداد به 1999 مسجد رسيده است.
حجت‌الاسلام امرودي از اختصاص 24 قطعه زمين به منطقه 5 شهرداري تهران براي ساخت مسجد خبر داد و اذعان کرد: در منطقه 5 شهرداري به‌شدت با کمبود مسجد مواجه بوديم که براي جبران اين معضل، 24 قطعه زمين براي ساخت مسجد از طرف شهرداري تهران در نظر گرفته‌ شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن