تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821013815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت يک‌ هزار و 134 نشريه دانشجويي در درگاه فرهنگي وزارت علوم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۳:۴۴ب.ظ)
معاون فرهنگي، دانشجويي و اجتماعي دانشگاه پيام‌ نور کشور: ثبت يک‌ هزار و 134 نشريه دانشجويي در درگاه فرهنگي وزارت علوم موج - خرم آباد - معاون فرهنگي، دانشجويي و اجتماعي دانشگاه پيام‌ نور کشور با اشاره به ثبت يک‌هزار و 134 نشريه دانشجويي در درگاه فرهنگي وزارت علوم گفت: از اين تعداد، 700 نشريه مربوط به دانشگاه پيام‌نور است.
به گزارش خبرگزاري موج، نجفي‌برزگر، معاون فرهنگي، دانشجويي دانشگاه پيام‌نور کشور امروز، سه‌شنبه، 26 آبان‌، در جشنواره سراسري نشريات دانشجويي دانشگاه پيام‌نور که به ميزباني لرستان در تالار شهيد آويني خرم‌آباد برگزار شد، گفت: امسال استان لرستان ميزبان ششمين جشنواره سراسري نشريات دانشجويي پيام‌ نور است.
وي حمايت از نشريات دانشجويي، ارتقاي سطح اين نشريات را از اهداف برگزاري اين جشنواره دانشجويي بيان کرد و افزود: برگزاري جشنواره نشريات دانشجويي از حرکت‌هاي برجسته فرهنگي و اجتماعي براي دانشجويان پيام‌نور است.
برزگر اضافه کرد: دانشگاه پيام‌ نور يکي از بزرگ‌ترين دانشگاه‌هاي دولتي در کشور است که در حال حاضر 520 مرکز در سراسر کشور دارد.
وي با اشاره به اين‌که اين جشنواره دانشجويي به ترتيب در استان‌هاي کشور برگزار مي‎شود و سال گذشته اين جشنواره به ميزباني استان مرکزي برگزار شد و امسال دانشگاه پيام‌ نور لرستان ميزبان جشنواره ششم است، ادامه داد: اين نشريات دانشجويي مي‌توانند در جهت معرفي و ارتقاي سطح فرهنگي، علمي دانشجويان و رسيدن دانشجويان به افق‌هاي علمي کشور مؤثر باشد.
معاون فرهنگي، دانشجويي دانشگاه پيام‌ نور کشور با بيان اين‌که اين جشنواره در ارتقاء تفکر و انديشه در قشر دانشجو تاثيرگذار است، خاطرنشان کرد: اين نشريات دانشجويي در زمينه همکاري گروهي بين دانشجويان مي‌تواند نقش مهمي ايفا کند.
نجفي‌برزگر با اشاره به ثبت يک‌ هزار و 134 نشريه دانشجويي در درگاه فرهنگي وزارت علوم، گفت: از اين تعداد، 700 نشريه مربوط به دانشگاه پيام‌نور است.
معاون دانشگاه پيام‌ نور کشور با اشاره به شرکت 178 نشريه از دانشگاه‌هاي پيام‌ نور سراسر کشور به دبيرخانه ششمين جشنواره نشريات دانشجويي گفت: 45 نشريه فرهنگي و اجتماعي، 32 نشريه تخصصي علوم انساني، 52 نشريه در زمينه علوم پايه و فني و مهندسي، 28 نشريه طرح جلد، 89 نشريه در رابطه با مصاحبه، 74 نشريه در رابطه با گزارش، 21 نشريه در رابطه با شعار سال و ايثار و شهادت در اين دانشگاه منتشر مي‌شود.
وي گفت: از مجموع 178 نشريه راه‌يافته به جشنواره 20 نشريه به‌عنوان نشريات برتر برگزيده و از آن‎ها تقدير خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن