تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815440158




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طلب۱۰هزارميلياردي تأمين‌اجتماعي وصول می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



طلب۱۰هزارميلياردي تأمين‌اجتماعي وصول می‌شود
روز نو : سيد‌تقي نوربخش، مديرعامل سازمان تامين اجتماعي با حضور در بيست‌و‌يکمين جشنواره مطبوعات، درباره بحث‌هاي که درخصوص تجميع بيمه‌ها وجود دارد، صحبت‌هايي کرد. 


به گزارش مردم سالاری، مديرعامل سازمان تامين اجتماعي گفت: درباره تجميع بيمه‌ها برنامه‌هايي اين سازمان دارد که بايد در غالب برنامه پنج ساله ششم پيگيري و اجرايي مي‌شود و در آن زمان براي آن تعيين مي‌شود که چه اقداماتي بايد براي آن صورت بگيرد.


وي ادامه داد: تجميع بيمه‌ها بايد در مورد بيمه‌هايي صورت بگيرد که از محل منابع عمومي‌دولتي استفاده مي‌کنند، سازمان تامين اجتماعي، منابع عمومي‌دولتي نيست و مربوط به منابع تجميع خود بيمه شدگان است و اگر در قسمت منابع عمومي‌انجام بشود، اشکالي ندارد.


 نوربخش درباره بدهي‌هاي تامين اجتماعي گفت: بدهي‌هاي تامين اجتماعي حدود 10 هزار ميليارد تومان است که از افراد حقيقي و حقوقي داشتيم که اين مبالغ را توسط کارفرمايان و بيمه شدگان توانستيم در طي امسال، توانستيم مبالغي از آن را که حدود 2 هزار ميليارد تومان است را وصول کنيم. وي ادامه داد: اين مبلغ از افراد حقيقي وصول کرده‌ايم و اين مبلغ 10 هزار ميليارد تومان يک مبلغ قطعي شده است که بايد تمام آن را بگيريم.


مديرعامل سازمان تامين اجتماعي درباره کارتون خواب‌ها گفت: اين مسئله به سازمان تامين اجتماعي مربوط نيست و اين سازمان به افرادي خدمات مي‌دهد که حق بيمه خود را پرداخت کرده باشند تا از خدمات برخوردار شوند و کارتون خواب‌ها مربوط به بهزيستي مي‌شود. وي درمورد بيمارستان‌هاي تامين اجتماعي گفت: چهار تا از بيمارستان‌هاي تامين اجتماعي در حال عموميت دادن است که عمدتا در مناطق مرزي و مناطق دور افتاده است، ميلاد سه در بيرجند است(مرز افغانستان با ايران)، ميلاد چهار در ايلام است(در مرز عراق) ميلاد پنج اميرکبير اهواز است و ميلاد دو در کرمان است.


نوربخش ادامه داد: اين بيمارستان‌ها هيئت امنايي و وابسته به بيمارستان ميلاد هستند، از لحاظ لژستيک، تامين نيروي انساني، نحوه اداره و‌... به صورت کاملا خصوصي ادامه مي‌شود و بيمه شدگان ما به صورت صد در صد رايگان هستند و با بودجه عملکردي و خدمات را به صورت پکيج به سازمان مي‌فروشند، اين اقدام کارآمدي بسيار بالايي ايجاد مي‌کند و خدمات مشاوره اي تخصصي و فوق تخصصي خوبي ارائه مي‌شود و از امکانات بيمارستان ميلاد در اين مناطق مورد استفاده قرار مي‌گيرد.


وي درباره بيمارستان‌ها گفت: عدالت در دسترسي به خدمات و بهره‌برداري از امکانات در نقاط محروم در سرلوحه کار سازمان تامين اجتماعي است که شروع شده است و اولين و دومين آن افتتاح شده است.




تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن