تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813223574




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم انسداد 1200 حلقه چاه غيرمجاز در سطح خراسان رضوي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۱۴ق.ظ)
لزوم انسداد 1200 حلقه چاه غيرمجاز در سطح خراسان رضوي موج-در چهارمين نشست شوراي حفاظت منابع آب استان خراسان رضوي، لزوم انسداد 1200 حلقه چاه غيرمجاز در سطح استان تا پايان سال جاري مطرح شد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني وزارت نيرو (پاون)، در اين جلسه که با حضور تمامي اعضاي شورا، اعم از دستگاه‌هاي متولي آب در استان و ساير دستگاه‌هاي مرتبط برگزار شد، عملکرد شوراي حفاظت منابع آب در استان و شهرستان‌ها مورد بررسي قرار گرفت.
در ابتداي جلسه مديرعامل شرکت آب منطقه‌اي خراسان رضوي، گزارش ميزان پيشرفت فعاليت‌ها و مسائل مربوط به موضوعات عملکرد شورا از جمله تجهيز چاه‌هاي کشاورزي استان به کنتورهاي هوشمند، انسداد چاه‌هاي غيرمجاز، جلوگيري از اضافه برداشت‌ها و برخي مسائل موردي مربوط به حفاظت منابع آب‌هاي سطحي در شهرستان‌ها را ارائه کرد.
محمدحسين جعفري با اشاره به تجهيز بيش از 90 درصد چاه‌هاي کشاورزي استان به کنتور هوشمند، نکاتي در خصوص شيوه بهره‌برداري از اين کنتورها، نحوه محاسبه حجم آب قابل برداشت متناسب و پروانه بهره‌برداري و هماهنگي انجام شده با سازمان جهاد کشاورزي را يادآور شد.
در ادامه جلسه مجتبي مزروعي، رئيس سازمان جهاد کشاورزي استان و همچنين ساير اعضا شورا، مسائل مربوط به بهره‌برداري از منابع آب در حوزه عملکرد خود را مطرح کرد.
در اين نشست معاون استاندار خراسان رضوي ضمن بررسي ميزان پيشرفت محورهاي مختلف عملکرد شورا، خاطرنشان کرد: پيرو مصوبات جلسات قبل لازم است طي سال جاري بيش از 1200 حلقه از چاه‌هاي غيرمجاز در سطح استان مسدود شود.
صادقي پس از قرائت خلاصه‌اي از فعاليت‌هاي انجام شده توسط شوراي حفاظت منابع آب شهرستان‌ها، عملکرد برخي از شهرستان‌ها را شايسته تقدير و برخي ديگر را نيازمند پيگيري و توجه بيشتر عنوان کرد.
وي با اشاره به موفقيت شوراي حفاظت منابع آب استان در پيشبرد اغلب موضوعات، عنوان کرد: موفقيت در مديريت آب مستلزم همکاري نزديک و هماهنگ همه اعضا شورا بوده و از اين طريق بسترسازي اجتماعي نيز به نحو مطلوبي صورت مي‌گيرد.
وي همچنين در خصوص مسائل و چالش‌هاي موردي مربوط به حفاظت منابع آب در شهرستان‌ها عنوان کرد: اميدوارم با مشارکت و سهيم کردن کشاورزان در اجراي مصوبات، شاهد اثربخشي و توفيق بيشتري در حفاظت منابع آب استان باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن