تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815534213




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت فراری یمن در تله آل سعود!


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: دولت فراری یمن در تله آل سعود!


برخی منابع از ورود منصور هادی، رئیس جمهورفراری یمن به عدن خبر دادند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد، عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن به همراه شماری از وزیران کابینه یمن، وارد شهر عدن در جنوب این کشور شد.
طی روزهای اخیر اخبار منتشر شده در رسانه‌ها حاکی از طرح جدیدی از سوی سعودی‌ها است که در واقع، یک تله برای عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور فراری یمن است. بر اساس ادعای برخی رسانه‌ها، سعودی‌ها می‌کوشند با فرستادن رئیس جمهور فراری یمن به وسط میدان معرکه، سر او را زیر آب کنند.
یمن


چندی پیش هم برخی خبرها از این حکایت داشت که عربستان با وجود ناامنی در عدن، منصور هادی را تحت فشار قرار داده تا وی به این شهرعزیمت کرده و به طور نمادین هم که شده این شهر را به عنوان پایتخت جدید معرفی کند و دولت در تبعید را تشکیل دهد؛ همان طوری که دو ماه قبل در مقطعی کوتاه این اقدام را انجام داد.

به گزارش برخی رسانه ها، منصور هادی که قرار بود از چند روز پیش که قصد بازگشت به بندر عدن را داشت، برای بازگشت به این بندر با مخالفت خالد بحاح و دیگر معاونان و مشاورانش مواجه شد و آنها حاضر نشدند ریاض را به مقصد عدن ترک کنند.
 


سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن