تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805122382




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقدامات اجرایی یادداشت تفاهم همکاری های گردشگری ایران و عمان به امضاء رسید | معرفی جاذبه های گردشگری ایران


واضح آرشیو وب فارسی:سیری در ایران: تاریخ خبر :1394/08/25-به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، مراسم امضای اقدامات اجرایی یادداشت تفاهم همکاری های گردشگری بین سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جمهوری اسلامی ایران و وزارت گردشگری سلطنت عمان با حضور مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، عادل بن المرداس بن احمد البوسعیدی مشاور وزیر امور گردشگری عمان، سعود بن احمد البروانی سفیر جدید عمان در ایران و مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری برگزار شد.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مراسم امضای این یادداشت تفاهم گفت: روابط بین جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان، بسیار عمیق و تاریخی است و دو کشور در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی همکاری های خوب داشته اند و نقش تعیین کننده ای در منطقه ایفا کرده اند.
وی ادامه داد: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آماده در اختیار قرار دادن تجربیات خود در هر سه حوزه به کارشناسان و متخصصان کشور عمان است.
معاون رئیس جمهور همچنین با اشاره به جاذبه های گردشگری کشورمان در بخش های زیارتی، تاریخی، طبیعی و گردشگری سلامت، تصریح کرد: بسیاری از مردم عمان از جاذبه های گردشگری و ظرفیت های درمانی جمهوری اسلامی ایران استفاده می کنند که در چند ماه اخیر آمار ورود عمانی ها به کشور ما افزایش یافته است.
سلطانی فر یادآور شد: در دولت تدبیر و امید برنامه وسیعی برای توسعه گردشگری پیش بینی شده است که در این برنامه، توسعه روابط با کشورهای همسایه از جمله سلطنت عمان جایگاه ویژه ای دارد.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با ابراز امیدواری نسبت به اجرای مفاد تفاهم نامه همکاری های گردشگری ایران و عمان، گفت: امیدواریم این تفاهم نامه زمینه حضور بیشتر عمانی ها و به ویژه سرمایه گذاران این کشور در جمهوری اسلامی ایران را فراهم کند. **استفاده از تجربیات ایران در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی عمان
در ادامه این دیدار عادل بن المرداس بن احمد البوسعیدی مشاور وزیر امور گردشگری عمان گفت: سیاست راهبردی وزارت گردشگری عمان، استفاده از ظرفیت مناطق تاریخی و فرهنگی برای جذب گردشگران بیشتر است و با توجه به تجربیات موفق ایران در این حوزه، ما علاقه مند به استفاده از این توان و تجربه هستیم.
وی با اشاره به پتانسیل جمهوری اسلامی ایران در زمینه صنایع دستی، افزود: ما ایران را به عنوان حامی برای اجرای راهبردهای خود در حوزه صنایع دستی می دانیم و امیدواریم بتوانیم از توان و ظرفیت هنرمندان و کارشناسان ایرانی برای ارتقاء کیفیت صنایع دستی عمان بهره مند شویم.
همچنین سعود بن احمد البروانی سفیر جدید عمان در ایران با اشاره به علاقه مندی این کشور برای توسعه همکاری های گردشگری با جمهوری اسلامی ایران، گفت: سرمایه گذاران عمانی کار خود را در ایران آغاز کرده اند و ما امیدواریم همکاری ها در حوزه گردشگری با جدیت بیشتری دنبال شود.
این سند به منظور ارتقاء روابط دوستانه میان دو کشور و در راستای اجرای مفاد یادداشت تفاهم همکاری های گردشگری که در تاریخ 15 مهر سال 83 به امضاء رسیده است، با ابراز تمایل به توسعه روابط گردشگری و اجرایی کردن این سند به امضاء مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری از طرف سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و عادل بن المرداس بن احمد البوسعیدی مشاور وزیر در امور گردشگری سلطنت عمان رسید.
این سند که در زمینه همکاری های گردشگری، بازاریابی و تبلیغات گردشگری و آموزش و تبادل تجربیات و مهارت ها به امضاء رسید به مدت 3 سال از تاریخ امضا دارای اعتبار خواهد بود.
اقدامات اجرایی یادداشت تفاهم همکاری های گردشگری ایران و عمان به امضاء رسید

اقدامات اجرایی یادداشت تفاهم همکاری های گردشگری ایران و عمان به امضاء رسید

اقدامات اجرایی یادداشت تفاهم همکاری های گردشگری ایران و عمان به امضاء رسید






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیری در ایران]
[مشاهده در: www.seeiran.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن