تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812878784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ميانگين مصرف روزانه نفت کوره زنجان ۴۶ درصد کاهش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آبان ۱۳۹۴ (۶:۸ق.ظ)
ميانگين مصرف روزانه نفت کوره زنجان ۴۶ درصد کاهش يافت موج - ميانگين مصرف روزانه نفت کوره استان زنجان در هفت ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۶ درصد کاهش داشته است.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه زنجان با بيان اين که ميانگين مصرف روزانه اين فرآورده نفتي در ۲۱۶ روز نخست پارسال ۱۰۵ هزار ليتر بوده است، گفت: اين مقدار در هفت ماه امسال با ۴۶ درصد کاهش به ۵۶ هزار ليتر در روز رسيد.
علي‌اصغر عباسي گفت: گازرساني و استفاده از گاز طبيعي به جاي سوخت مايع در بخش‌هاي صنعتي، موجب اين مقدار کاهش مصرف نفت کوره شده است.
وي درباره مصرف ديگر فرآورده‌هاي نفتي نيز گفت: نفت سفيد و نفت گاز ديگر فرآورده‌هاي نفتي هستند که مصارف آن‌ها در هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال کاهشي بوده است.
عباسي کاهش ميزان کاهش مصرف نفت سفيد را ۱۸ درصد و نفت گاز را نيز دو درصد اعلام کرد.
مدير شرکت پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه زنجان گفت: ميانگين مصرف روزانه نفت سفيد استان زنجان در هفت ماهه نخست پارسال ۱۷۷ هزار ليتر بود که امسال به ۱۴۴ هزار ليتر کاهش يافت.
وي همچنين تصريح کرد: ميانگين مصرف روزانه نفت گاز نيز از يک ميليون و ۶۷ هزار ليتر (در هفت ماهه نخست پارسال) با دو درصد کاهش به يک ميليون و ۴۵ هزار ليتر رسيد.
عباسي تنها فرآورده افزايشي را در هفت ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال بنزين اعلام و اظهار کرد: ميانگين مصرف روزانه اين فرآورده نفتي از ۸۸۰ هزار ليتر در ۲۱۶ روز نخست پارسال به ۹۰۸ هزار ليتر رسيده است که از سه درصد رشد حکايت دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن