تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813057354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفیر نروژ‌: ‌قولی برای همکاری ‌بین دانشگاه‎های خراسان جنوبی و ‌نوروژ نمی‎دهم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سفیر نروژ‌:
‌قولی برای همکاری ‌بین دانشگاه‎های خراسان جنوبی و ‌نوروژ نمی‎دهم
سفیر نروژ گفت: تمام دانشگاه‌های کشور نروژ مستقل کار می‌کنند و سفارت نروژ نمی‌تواند مستقیم بین دانشگاه‌های این استان و دانشگاه‎های نروژ توافق‎نامه‌ای امضاء کند.

خبرگزاری فارس: ‌قولی برای همکاری ‌بین دانشگاه‎های خراسان جنوبی و ‌نوروژ نمی‎دهم



به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، نورهیم بعد از ظهر امروز در مراسم معرفی دانشگاه‎ها و ظرفیت‎های فرهنگی استان خراسان جنوبی در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند در جمع روسای دانشگاه‌های خراسان جنوبی اظهار داشت: اطلاعات خوبی از شهر کسب کرده‌ام و طبق معرفی روسای دانشگاه‌ها از این استان که با کشور افغانستان همکاری و تبادلات موفقی دارند میزبان خوبی برای پناهجویان افغان هستند. وی افزود: در اروپا هم با مشکل پناهجویان گرفتار هستیم و با مشارکت سازمان ملل در کشور نروژ سازمان‌هایی تاسیس شده که به پناهجویان کمک کنند. سفیرنروژ در ایران گفت: امیدواریم بتوانیم بعد از توافقات هسته‌ای با کشور ایران در زمینه‌های تجارت و تبادل اطلاعات همکاری داشته باشیم. نورهیم ادامه داد: دانشگاه‌ آزاد اسلامی تهران و یکی از دانشگاه‌های اوسلو توافق‎نامه‌ای را با یکدیگر امضاء کرده‌اند و در سفری که چند ماه گذشته انجام شد این توافق‎نامه به تفاهم‎نامه تبدیل شد.

وی با اشاره به اینکه تمام دانشگاه‌های کشور نروژ مستقل کار می‌کنند، خاطرنشان کرد: سفارت نروژ نمی‌تواند بین دانشگاه‌های این استان و دانشگاه‎های نروژ توافق‎نامه‌ای امضاء کند. سفیرنروژ در ایران یادآور شد: برای برقراری این رابطه بین دانشگاه‌های استان و کشور نروژ نمایندگان خود را بفرستید تا شخصا پیگیر موضوع شوند. مورهیم تصریح کرد: اگر از دانشگاه‌های کشور نروژ اطلاعاتی نیاز داشتید با ایمیل به سفارت نروژ آن را دریافت کنید. سفیرنروژ در ایران گفت: هیچ قولی برای همکاری مستقیم بین دانشگاه‎های ایران و کشور نروژ نمی‎دهم و فقط اطلاعات دریافتی از این استان را در یک گزارش به دانشگاه‌های نروژ خواهم داد. نورهیم گفت: مردم استان خراسان جنوبی به تحصیل و فرهنگ بهاء و توجه زیادی می‌کنند و امیدواریم بتوانیم از این رابطه بین ایران و کشور نروژ اطلاعات خوبی را کسب کنیم. انتهای پیام/69037/ش30 با کلیک اینجا هم‌اکنون عضو شبکه «فارس خراسان جنوبی» در تلگرام شوید.



94/08/25 - 16:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن