تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816157537




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم اقدامات پيشگيرانه نسبت به اخذ مجوزهاي غيرقانوني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ آبان ۱۳۹۴ (۱۶:۱ب.ظ)
معاون اول رئيس جمهور در بازديد از فرودگاه امام خميني (ره) تاکيد کرد: لزوم اقدامات پيشگيرانه نسبت به اخذ مجوزهاي غيرقانوني موج - معاون اول رئيس‌جمهور تأکيد کرد: سياست‌گذاري‌هاي مشخص از هم‌اکنون بايد اعمال شود تا برخي با استفاده از روابط خاص نتوانند اقدام به اخذ مجوزهاي غيرقانوني در اين مناطق کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، اسحاق جهانگيري در جريان بازديد از ترمينال سلام (ترمينال زيارتي در حال ساخت) فرودگاه بين‌المللي امام خميني (ره) با اشاره به اينکه اين فرودگاه بين‌المللي از اهميت ويژه‌اي نسبت به هر زماني برخوردار است، اظهار کرد: کشور ما با جمعيتي حدود ۸۰ ميليون نفر در موقعيت استراتژيک در شرق و غرب قرار دارد. علاوه بر اين در منطقه و جهان اسلام نيز از امتيازات ويژه‌اي برخوردار است، لذا اين موقعيت نيازمند توسعه زيرساخت‌هاي موجود بيش از گذشته است که قطعاً يکي از اين زيرساخت‌ها توسعه حمل‌ونقل هوايي کشور و به طور خاص فرودگاه بين‌المللي امام خميني(ره) و ساير فرودگاه‌هاي بين‌المللي مانند مشهد، شيراز، اصفهان، تبريز و غيره است.
وي ادامه داد: پيش از انقلاب مي‌بايست به فرودگاه بين‌المللي امام توجه مي‌شد اما متأسفانه عدم توجه به اين فرودگاه موجب شد تا فرصت‌هاي زيادي از دست برود.
معاون اول رئيس‌جمهور با اشاره به اينکه طرح‌هاي خوبي از سوي وزارت راه و شهرسازي مبني بر اصلاح وضع موجود فرودگاه، توسعه ظرفيت مسافري اين فرودگاه و ايجاد مناطق ويژه تجاري و آزاد پيش‌بيني شده است، افزود: بر اساس گزارش‌ها و آمارهاي ارائه شده در ۶ ماهه امسال حدود چهار ميليون و ۸۰۰ هزار مسافر از اين فرودگاه اعزام و پذيرش شده‌اند که اين آمار نشان مي‌دهد ظرفيت مذکور تا پايان سال جاري احتمالاً به پنج ميليون مسافر مي‌رسد اما با توجه به اينکه ظرفيت ترمينال فعلي فرودگاه بين‌المللي امام حدود پنج ميليون مسافر در سال است لذا حجم تردد فعلي محدوديت‌ها و نابساماني‌هايي را براي بازرسي و ورود و خروج مسافران ايجاد کرده است که بايد از اين جهت از مردم و مسافران عذرخواهي کرد.
وي تأکيد کرد: از طرفي حجم مسافر ورودي و خروجي فرودگاه بين‌المللي امام خميني در آينده رو به افزايش است و با توجه به تعاملي که بين ايران و دنيا برقرارشده قطعاً علاقه‌مندان و گردشگران زيادي براي حضور در کشورمان اعلام آمادگي مي‌کنند بنابراين با توجه به افزايش سفر گردشگران طي دو سال اخير ظرفيت فرودگاه امام نيز نيازمند توسعه است.
جهانگيري بر افزايش ارائه تسهيلات به مسافران در فرودگاه بين‌المللي امام در شرايط موجود تأکيد کرد و گفت: يکي از اقدامات جاري وزارت راه و شهرسازي بهبود وضعيت موجود ترمينال فعلي اين فرودگاه است تا با افزايش ظرفيت اين ترمينال در ايام نوروز پيش رو ارائه خدمت به مسافران افزايش يابد.
معاون اول رئيس‌جمهور به ترمينال در حال ساخت «سلام» و «ايران‌شهر» اشاره و اظهار کرد: اقدامات براي سرمايه‌گذاري در جهت توسعه فرودگاه بين‌المللي امام بايد پيگيري شود تا طي سه سال آينده ظرفيت مسافري اين فرودگاه به جابه‌جايي ۳۰ ميليون مسافر در سال افزايش يابد که از اين جهت بايد پيگيري‌هاي لازم براي اتمام پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندي اعلام شده صورت گيرد.
وي افزود: در اين راستا بايد سازمان مديريت و برنامه‌ريزي، وزارت اقتصاد و بانک مرکزي در صورت لزوم جلسات لازم را برگزار کنند تا فرآيند اجراي عمليات پروژه‌هاي فرودگاه امام پيگيري شود؛ چراکه توسعه اين فرودگاه يکي از اولويت‌هاي اصلي دولت است.
جهانگيري در بخش ديگري از اظهاراتش با تأکيد بر اينکه منطقه آزاد و منطقه ويژه تجاري فرودگاه امام ظرف مدت کوتاهي بايد تبديل به يکي از مناطق اقتصادي کشور شود، گفت: کلان‌شهر تهران ديگر تحمل واگذاري حجم واحدهاي صنعتي را ندارد در همين راستا شب گذشته بر اساس مصوبه هيات وزيران مقرر شد تا شرکت‌هاي دانش بنيان در اطراف تهران مستقر شوند که اين منطقه از فرودگاه مي‌تواند شرايط را براي اين شرکت‌ها فراهم کند.
وي با اشاره به اينکه در ايجاد منطقه آزاد و منطقه تجاري فرودگاه امام بايد از هم اکنون پيش بيني‌‌هايي صورت گيرد، گفت: با توجه به اينکه سرمايه‌گذاران زيادي براي حضور در اين مناطق اعلام آمادگي مي‌کنند، لذا بايد محدوديت‌ها و چارچوب‌هاي مشخص از هم‌اکنون مورد توجه باشد.
جهانگيري گفت: همچنين براي ايجاد منطقه آزاد و منطقه ويژه تجاري در فرودگاه بين المللي امام خميني بايد مراحل قانوني از هم اکنون پيگيري شود؛ چراکه در حال تدوين برنامه ششم توسعه هستيم و اگر فرايند قانوني اين شرايط لحاظ نشود براي سال آينده با طي مراحل طولاني قانوني با مشکل مواجه خواهيم شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن