تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين قلب‏ها، قلبى است كه ظرفيت بيشترى براى خوبى دارد و بدترين قلب‏ها، قلبى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815289823




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

این سرمربی از قائم‌مقام تا تدارکات تیمش را اخراج کرد!/ عکس


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


این سرمربی از قائم‌مقام تا تدارکات تیمش را اخراج کرد!/ عکس استان‌ها > خراسان رضوی - با روی کار آمدن «فرهاد کاظمی» به عنوان سرمربی سیاه‌جامگان مشهد، انتظار تغییرات عمده در این تیم می‌رفت.

به گزارش «خبرآنلاین» از خراسان رضوی؛ فرهاد کاظمی یکی دو روز بعد از سرمربی شدنش اعلام کرد که یک مدیر رسانه‌ای با خود به مشهد می‌برد و پس از انتشار این خبر حکم‌آبادی از مدیریت روابط‌عمومی و امور رسانه‌ای این تیم استعفا کرد و کاظمی هم به دلیل فشار رسانه‌های استان پس از رفتن حکم‌آبادی، هیچ وقت نتوانست نیروی خودش را جایگزین وی کند و حالا تنها تیم بدون مدیر رسانه‌ای، سیاه‌جامگان مشهد است.
اما پس از این تغییر، «فرزین رکوعی» مربی این تیم هم از جمع مشهدی‌ها جدا شد و کاظمی کرمانی‌‎مقدم و شاهرودی را به جمع کادر اضافه کرد.


در جمع بازیکنان هم «محسن فروزان» فقط به دلیل اینکه از کاظمی خواسته بود به بازیکنان اهانت نکند از تیم اخراج شد و «سجاد رهبر» به دلیل رفتن به عزاداری عاشورا از سیاه‌جامگان بیرون گذاشته شد و در حالی که بازی‌های خوبی برای این تیم انجام داده بود با این جمله عباسی بدرقه شد که «او برای ما کاری نکرده بود»!
در ادامه و در حالی که «سعید رمضانی» بعد از اخراج از درب سرمربیگری از پنجره قائم‌مقامی وارد شده بود، رابطه نیکی با دایی فرهاد داشت، اما به مرور حضور وی هم کمرنگ شد و حالا گفته می‌شود او هم از تیم مشهدی خداحافظی کرده و دیگر در سیاه‌جامگان مسئولیتی ندارد.
با بهبودی حال «وحید قلیچ» یار همیشگی کاظمی هم حالا «احسان وجدی» رفیق رمضانی که مربی دروازه‌بانان سیاه‌جامگان بود هم از این تیم جدا خواهد شد تا باند رمضانی کلا از این تیم بار ببندد.
«اصغر رحیمی» مدیر اجرایی تیم مشهدی هم دیگر عنصر جداشده این تیم بود و حالا در آخرین برکناری‌های عجیب و غریب سیاه‌جامگان هم مسئول تدارکات این تیم که از بدو تاسیس همراه مشهدی‌هاست به خواست کاظمی از تیم جدا شد و حالا همه به دنبال پاسخ به این پرسش هستند که چرا عباسی پشت هیچ یک از نیروهای قدیمی تیمش نایستاد و راه را برای پادشاهی کاظمی هموار کرد، کاظمی که تا کنون نتیجه‌گیری‌اش از سعید رمضانی برکنار شده هم ضعیف‌تر بوده است!



دوشنبه 25 آبان 1394 - 14:29:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن